Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Ris & Ros!

Gå till sida Föregående  1 ... 57, 58, 59, 60, 61
InläggPostat: mån feb 08, 2021 20:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8770Ort: Borås, Sweden
Det är bara att hojta till så packar och skickar jag. Antropophagus är dessutom en riktigt fin utgåva. Tänkte så när jag får tid, lägga till fler filmer. Fortsättning följer på det i min säljes tråd.

Offline Profil
InläggPostat: tor feb 25, 2021 16:51 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
Bild

STORA RÖDA ROSOR till jolli för ännu en prima leverans :x

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Offline Profil
InläggPostat: tor mar 11, 2021 20:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1557Ort: Enköping
Ett fång rosor till en hyvens kille, Alexander, för en väl genomförd affär :ymparty:

InläggPostat: tor mar 11, 2021 20:53 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
Höll nästan på att glömma lite ros ja! :shock: Tack själv för trevligt bemötande, leveransen var snabb (snöstorm här i krokarna, men jag tänkte plocka ut paketet imorrn bitti)! :D

Bonesaw får några rosor, röda som blod :ymdevil: 8) :mrgreen:

Bild

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

Offline Profil
InläggPostat: fre mar 12, 2021 23:03 Svara med citat
Innan jag lägger mig måste jag ju såklart dela med mig av lite mer rosor :x till jolli (vars paket hämtades ut idag) 8)

Bild

Bruno Mattei

Offline Profil
InläggPostat: mån mar 15, 2021 20:54 Svara med citat
OK lite mer rosor då :x Bild

Tar en kopp kvällskaffe och konstanterar att jag kändes mig lite som Macgyver (eller nåt åt det hållet :lol: ) när jag plockade ut ett stort fint paket från Argento Rules som sedan skulle öppnas! :D 8) :x

Ja på sistone har det varit tre killar här inne som skickat PM fram och tillbaka så det har nästan känts lite som en "sambandscentral" (jag kopplar inte vidare "samtalen" men alla söker upp mig :wink: ) (min inkorg alltså!) :mrgreen:

Bruno Mattei

Offline Profil
InläggPostat: tis mar 16, 2021 11:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 7044Ort: Haddonfield
Stort TACK för finfin affär!!! \:D/

Därför får du en jättestor smarrig jordgubbstårta Alexander!!! :ymparty:
Bild

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 61 av 61
1507 inlägg
Gå till sida Föregående  1 ... 57, 58, 59, 60, 61
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till: