Här diskuteras i stort sett vad som helst.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Scrax
Splatter fan
Splatter fan

Re: Drömtråden.

Inlägg av Scrax »

Jag har drömt mycket genom åren..:
1. Jag drömde att min styvfar var otrogen och låg med en tjej... och det var ett najsigt rum, för allt var vitt.

2. Jag drömde att min mamma var sjuk :(

3. Jag drömde att våran honkatt var döv, att vi var tvungna att avliva henne...

4. Okej, här kommer en krånglig dröm... Jag drömde en gång att jag, min mamma och mormors ande var ute och körde. Mormors ande körde då. Och vi var då på väg mot mormors grav. När vi väl kom dit, fick vi gå en liten bit i en tunnel och sedan kom något slags stup och där nere låg mormors kista...
Bild

5. Jag drömde att jag och min kompis hade en varsin Boba Fett figur.

6. Jag drömde att Slave 1 skeppet (Star Wars) fanns i en affär och många tyckte den var ful, men jag tyckte den var helt underbar och åkte omkring med den i affären och helt plötsligt förvandlades affären till en kloak... :-?

6. Nyligen drömde jag att jag hade min dator i skolan och då lånade vår lärare den och lyckades krascha den på något vis. Skärmen på datorn rullande åt sidorna... som på ett band, eller vad ska man säga? Typ sä här:
Bild Lite svårt och se, men försök läsa... viktigast att se bilden =)

Sen har jag lite fler, drömmar, men orkar inte ta dom nu...
Den som fruktar döden, har förlorat livet...
Användarvisningsbild
mamoulian
King of Splatter
King of Splatter
Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations

Inlägg av mamoulian »

Skulle gifta mig med kronprinsessan Victoria, men missade tåget som de klev ombord... Skulle dock få lift till bröllopet på en liten moped. Det kan hända den bästa sa Tarraz-Wahlberg på mobilen och skrattade jävulskt... Men innan jag tog gift skullle jag rasta av vildhavren hos min älskade... Sen efter bröllopet kom jag på att jag hade gonnoré, men det sa jag aldrig något om...
And then when she told me she was gonna', like, wreck my car... I didn't know WHAT to do!

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

Jag dammar av den här tråden genom att påpeka något jag ytterst sällan drömmer om, nämligen forummedlemmar. Karln i fråga är rogerxy! :shock: (nej detta är ingen våt dröm LOL :lol: :P :mrgreen: )

Roger & jag var hemma på nåt förkrök eller vad man ska säga hos nån "gemensam polare". Det var han (dvs roger), jag, en kille på mitt fd jobb & 3-4 tjejer. När jag stod & plockade öl från kylskåpet kommer min gamle kollega fram & säger: "Nämen tjena, gosse!"

Sedan slutade det egentligen bara med att vi låg på soffan, ölade & snackade skit (Roger & kollegan med nån öl av märket Mäster (?) & jag sippar på en Norrlands guld

Kanske är Den magiska biodagen det på något sätt kretsade kring? :mrgreen:
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Användarvisningsbild
Argento Rules
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Argento Rules »

Alexander: Skulle kunna tro att du är synsk för Roger brukar dricka massa skumma ÖL sorter, dricker sällan "vanliga" ÖL typ Norrlands Guld som är mitt favorit ÖL i alla fall om man pratar svenska ÖL. :ymparty:

Fasen, ni kommer att få mycket att snacka om på Den Magiska Biodagen. :mrgreen:
There can only be one - Argento Rules
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

Ingen som varit inne här på sistone ser jag :?:

Drömmar är ju något som man kan bygga såväl skräcknoveller som skräckfilmer på, så varför inte dela med er av era skruvade grejer (ja så länge det inte blir för explicit så att säga! :mrgreen: )

Nu inatt hade jag faktiskt en dröm om jolli ( :shock: ) men det bestod mest i att han visade mig bilder på när han gjort lumpen :?: Det slutade med att jag, brorsan och morsan blev kidnappade av ett gäng kommandosoldater (anledning okänd, men jag borde kanske gå till en hjärnskrynklare för såna här galenskaper som bara jag kan komma upp med verkar det som! :lol: )

Men andra får såklart berätta om vad som försiggår på era "hjärnkontor"! :D
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

Användarvisningsbild
Gory-Glory
King of Splatter
King of Splatter
Kontakt:

Inlägg av Gory-Glory »

Alexander >>> Kul dröm med ölen och Roger :mrgreen:

Jag drömde inatt att jag var hos en billig tatuerare på Lundavägen vid Värnhem i Malmö och jag hade skaffat massa tatueringar på bägge mina ben. :mrgreen:

Sen så vaknade jag och kollade på mina ben och där var det inga tatueringar på dom. ;)
Only God Can Judge Me
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

Gory-Glory: I know :lol: Drömmer man om forumet och folket här inne kanske det är tecken på att man får gå ut på en promenad i parken och inte vare beroende av forumet :-P

Du har väl några tatueringar åtminstone? Inte på benen dock kanske?

Tror faktiskt jag drömde vaultkeeper i förrgår, han hade flyttat till Söder i Stockholm och (har jag för mig, inte helt säker) blivit hipster? Men han satt på ett fik med sina barn(?) och blev intervjuad av TV :))
Mina filmer

Bruno Mattei

Användarvisningsbild
Gory-Glory
King of Splatter
King of Splatter
Kontakt:

Inlägg av Gory-Glory »

Alexander >>> Jag har 7 tatueringar på mina armar. :)

Det är väl bara kul med forumdrömmar :D

Kul att du drömde om vaultkeeper och att han hade blivit hipster. :mrgreen:
Only God Can Judge Me
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

Gory-Glory: Ja jag tänkte väl, tror jag sett några av dina tattos på bild :D

Hehe få se: Jag har drömt om gokudo (vi satt och snackade spaghetti-westerns på bussen!) rogerxy (vi satt och ölade, vad vi pratade om minns jag inte exakt!) jolli berättade om när han gjorde lumpen och ja, nu är det vaultkeeper som bor på Söder i Stockholm :lol:

Funderar nästan på om man skulle dra igång en blogg eller något, där jag delar med mig av såväl nya som lite äldre drömmar (de som jag hunnit skriva ned under åren)? 8)
Mina filmer

Bruno Mattei

Skriv svar