Diskutera allt som har med musik att göra här.
Användarvisningsbild
Porky
Gore Addict
Gore Addict

Onkel Kånkels Blitzkrieg blep

Inlägg av Porky »

Onkel Kånkels Blitzkrieg blep

Jag sjuk, det har väl jag inte hymlat med, jag vill köpa ett ex. av denna, av titeln högklassiga cd. (Eller byta mot film)................. :oops:
Byter Gärna; Splatter, Gore; Mondo..........
Användarvisningsbild
Hellbender
Moderator
Moderator

Inlägg av Hellbender »

Det var fasen ingen bra skiva, köpte den men var inte nöjd :evil:
"Gud skapade kvinnan bara för att djävlas med oss män!"

Gud skapade lizzardking bara för att djävlas med Hellbender!"
Användarvisningsbild
Porky
Gore Addict
Gore Addict

konkel

Inlägg av Porky »

TJA!
Jag är sjuk ock det är txterna, jag gillar.....................Dom...
Har du sett :" Faccia, Di
Spia"

8)
Användarvisningsbild
dr alban
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av dr alban »

Hellbender skrev:Det var fasen ingen bra skiva, köpte den men var inte nöjd :evil:

Jag köpte den när den släpptes och har inte lyssnat på hela än :shock:
Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Användarvisningsbild
Hellbender
Moderator
Moderator

Inlägg av Hellbender »

dr alban skrev:
Hellbender skrev:Det var fasen ingen bra skiva, köpte den men var inte nöjd :evil:

Det säger en del :)
Tacka vet jag Gammeldags Jul, där snackar vi kvalitet!

Användarvisningsbild
dr alban
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av dr alban »

Hellbender skrev:
dr alban skrev:

Det säger en del :)
Tacka vet jag Gammeldags Jul, där snackar vi kvalitet!

Där sa du ett sant ord, Den går varm på julfesterna med polarna
Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Re: Onkel Kånkels Blitzkrieg blep

Inlägg av Spietato »

Vet någon hur man får tag i info om deras spelningar? Onkel Kånkels alltså.
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

Spietato skrev:Vet någon hur man får tag i info om deras spelningar? Onkel Kånkels alltså.

nej du, fast de spelar väl inte live så ofta? De spelade på Hultsfredsfestivalen 1993 och 2002 gjorde de en "kort turne" på Kåren (Göteborg) KB (Malmö) och Nalen (Stockholm) i övrigt vet jag inte om de gjort fler spelningar
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Användarvisningsbild
Hellbender
Moderator
Moderator

Inlägg av Hellbender »

Stor orange kanin skrev:
Spietato skrev:Vet någon hur man får tag i info om deras spelningar? Onkel Kånkels alltså.

nej du, fast de spelar väl inte live så ofta? De spelade på Hultsfredsfestivalen 1993 och 2002 gjorde de en "kort turne" på Kåren (Göteborg) KB (Malmö) och Nalen (Stockholm) i övrigt vet jag inte om de gjort fler spelningar

Jo då de uppträdde iaf på Dalarocken 1995.

Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

Hellbender skrev:
Stor orange kanin skrev:

Jo då de uppträdde iaf på Dalarocken 1995.

Okej, skulle vara kul att se dem, känner en mörkhyad nazist, tro det eller ej, som skulle dra o se dom.
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

Hellbender skrev:Jo då de uppträdde iaf på Dalarocken 1995.

Där ser man, tack för infon :)

Spietato skrev:Okej, skulle vara kul att se dem, känner en mörkhyad nazist, tro det eller ej, som skulle dra o se dom.

Jackie Arklöv? :wink: :lol:
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

Stor orange kanin skrev:
Hellbender skrev:Jo då de uppträdde iaf på Dalarocken 1995.

Där ser man, tack för infon :)

Spietato skrev:Okej, skulle vara kul att se dem, känner en mörkhyad nazist, tro det eller ej, som skulle dra o se dom.

Jackie Arklöv? :wink: :lol:

Är det den där djävla polismördar-aset?
En SVART NAZIST, alltså, kan det bli dummare? :shock:
Det är ju typ som... katt som vill vara hund typ...?
Användarvisningsbild
Odelay
Newbie
Newbie

Inlägg av Odelay »

Precis, det är ju så idiotiskt som det kan bli. Och vilken oseriös nazist jävel skulle ta med en svart person i sin organisation ?
All the truth in the world adds up to one big lie.
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

Odelay skrev:Precis, det är ju så idiotiskt som det kan bli. Och vilken oseriös nazist jävel skulle ta med en svart person i sin organisation ?

Precis, och hade han inte mördat den där stackars snuten hade ingen tagit honom på allvar heller... ett djävla as, fyfan... mörda en polis, med familj. Folk som tar polisjobbet, skyddar människorna trots alla faror, och för vad? För att bli nedskjuten av en svart nazist? :evil:
Användarvisningsbild
lizzardking
King of Splatter
King of Splatter
Kontakt:

Inlägg av lizzardking »

Spietato skrev:
Odelay skrev:Precis, det är ju så idiotiskt som det kan bli. Och vilken oseriös nazist jävel skulle ta med en svart person i sin organisation ?

Precis, och hade han inte mördat den där stackars snuten hade ingen tagit honom på allvar heller... ett djävla as, fyfan... mörda en polis, med familj. Folk som tar polisjobbet, skyddar människorna trots alla faror, och för vad? För att bli nedskjuten av en svart nazist? :evil:

Och vad gör han värre än idioterna i USA som du tycker är så coola då som orsakade Columbinemassakern ?
Det vill jag gärna veta.
If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

lizzardking skrev:
Spietato skrev:

Och vad gör han värre än idioterna i USA som du tycker är så coola då som orsakade Columbinemassakern ?
Det vill jag gärna veta.

Tycker inga mass/seriemördare är "coola", dock är typ Manson en rolig snubbe... Kan inget om just den massakern typ men var inte dom typ mobbade eller nåt, då är det la ganska rättfärdigat enligt mig. Men är det helt oprovocerat så är det bara sjukt.
Användarvisningsbild
Sephiroth
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Sephiroth »

Rättfärdigat att mörda andra personer pga att de blev mobbade!? Sen var väl knappast alla deras offer personer som hade mobbat dem, de flesta lär väl ha varit oskyldiga människor som inte hade gjort dem ett skit. Att kalla det rättfärdigat är galenskap.
The farmers have won. We have lost.
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

Sephiroth skrev:Rättfärdigat att mörda andra personer pga att de blev mobbade!? Sen var väl knappast alla deras offer personer som hade mobbat dem, de flesta lär väl ha varit oskyldiga människor som inte hade gjort dem ett skit. Att kalla det rättfärdigat är galenskap.

råkade göra två inlägg
läs mitt andra...
|
|
|
V
Senast redigerad av Spietato den lör jul 15, 2006 21:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

Sephiroth skrev:Rättfärdigat att mörda andra personer pga att de blev mobbade!? Sen var väl knappast alla deras offer personer som hade mobbat dem, de flesta lär väl ha varit oskyldiga människor som inte hade gjort dem ett skit. Att kalla det rättfärdigat är galenskap.

Ok, trodde dom sköt såna där sportkillar mest.
Användarvisningsbild
Sephiroth
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Sephiroth »

För att sluta skräpa ner tråden med OT så skapar jag en ny tråd i ämnet i Off Topic nu.
The farmers have won. We have lost.
Användarvisningsbild
Porky
Gore Addict
Gore Addict

????

Inlägg av Porky »

Poletik kan det ju inte vara; Det är ju inte detta forum för????

Innan någon stänger tråden så vill jag tala om att det fanns/finns en NEGER i GBG.Skinns (Han trivdes nog...) 8)
Användarvisningsbild
Greigh
Gore Addict
Gore Addict

Inlägg av Greigh »

Den här tråden banade iväg märker jag.

Men för att sätta den på rätt spår igen så är Blitzkrieg Blep en samlingsskiva från material som legat och skräpat långt innan "Gyllene Tider" och "Kalle Anka Suger Pung", där av kvalitén.

Själv så älskar jag denna skivan och är ett stort fan av Onkel Kånkels äldre alster innan pop-moderniseringen i "Gammeldags Jul" och "Fantastiska Ävfentyr".

Sälla Toner 1, 2 och 3 är något av det bästa jag någonsin har hört och jag tycker det är bedrövligt att dessa album aldrig släpptes officiellt.

Efter Håkans bortgång, så har någon efterträdare (möjligtvis Håkans son) publicerat massa osläppta låtar på youtube. Detta spöke träder fram titt som tätt och överraskar oss fans på sin kanal.
Gammal räv i forna kläder.
Användarvisningsbild
Ala
Gore Addict
Gore Addict

Inlägg av Ala »

Greigh skrev:Den här tråden banade iväg märker jag.

Men för att sätta den på rätt spår igen så är Blitzkrieg Blep en samlingsskiva från material som legat och skräpat långt innan "Gyllene Tider" och "Kalle Anka Suger Pung", där av kvalitén.

Själv så älskar jag denna skivan och är ett stort fan av Onkel Kånkels äldre alster innan pop-moderniseringen i "Gammeldags Jul" och "Fantastiska Ävfentyr".

Sälla Toner 1, 2 och 3 är något av det bästa jag någonsin har hört och jag tycker det är bedrövligt att dessa album aldrig släpptes officiellt.

Efter Håkans bortgång, så har någon efterträdare (möjligtvis Håkans son) publicerat massa osläppta låtar på youtube. Detta spöke träder fram titt som tätt och överraskar oss fans på sin kanal.

Länk till kanalen?
Användarvisningsbild
Greigh
Gore Addict
Gore Addict

Inlägg av Greigh »

Gammal räv i forna kläder.
Skriv svar