Författare |
Meddelande |
|
Alexander
|
Postat: sön feb 14, 2021 18:51 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
|
Det här är långtifrån ett problem för mig (kanske "Dagens I-lands problem"?  ) mest en liten grej jag är lite förvånad över dock När jag är inne i en "forumkategori" ( Euro-horror tex) och tänker "hoppa till" exempelvis Asian horror...(alltså, den här funktionen som finns nere i högre hörnet) så står det bara (när jag väl hoppat till den andra underkategorin) Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster* *=Eller hur mycket folk det nu är som är på "Besök" och "smygläser" här inne Är det nån bugg eller? Det funkar till och ifrån (precis nu när jag hoppade från Regler, Nyheter och Feedback och vidare till Euro horror men hoppar jag vidare blir det som sagt bara Besökare i denna kategori: Inga registrerade användare...Nån annan som upplever dagens I-landsproblem?
_________________ Banan-avatarer skapar heta debatter Mina filmer
I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots Bruno Mattei
AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin |
|
|
|
hatchet
|
Postat: sön feb 14, 2021 21:37 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2831
|
För mig står det i detta nu:
Inga registrerade användare och 1 gäst
_________________ World of Hatchet's Splatter & Horror Est. 1974 |
|
|
|
Alexander
|
Postat: sön feb 14, 2021 22:05 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
|
Hmm, det var udda det men då är jag icke ensam i min "fasa" över att vara med om detta teknologiska mysterium antar jag
_________________ Banan-avatarer skapar heta debatter Mina filmer
I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots Bruno Mattei
AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin |
|
|
|
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
|
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori
|
|