Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Regler, Nyheter och Feedback  ~  Forumaktiviteten

InläggPostat: lör jan 02, 2021 11:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2848
^^ Dom är väl "stammisar" dom oxå?.. :ymparty:

Men, det vore ju naturligtvis trevligt
om åtminstone en del av dessa (om
inte alla) blev aktiva ute på forumet. Bild

Forumet manglar ju satan!!! \m/ :jason:

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 03, 2021 14:00 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
Javisst forumet rockar fett och vi behöver fler som hoppar in i diskussionerna såklart 8) Som AR skrev tidigare är nog lösningen att man tex trycker upp flygblad inför Den magiska biodagen (eller åtminstone visitkort i bästa "business" stil 8) )

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Offline Profil
InläggPostat: sön jan 03, 2021 14:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8775Ort: Borås, Sweden
Ja och att man pratar gott om forumet med folk man träffar. Så man sprider ordet :D

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 03, 2021 14:08 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
Självklart! En "gammaldags" metod som man dock inte ska underskatta värdet av :D 8)

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 03, 2021 14:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8775Ort: Borås, Sweden
Kan ibland vara den bästa då det inte känns krystat eller desperat! :)

Offline Profil
InläggPostat: sön jan 03, 2021 14:47 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2848
O så länge som forumet ännu andas, så.. :D

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 04, 2021 12:05 Svara med citat
jolli skrev:
Kan ibland vara den bästa då det inte känns krystat eller desperat! :)

Inte för att mina lösningar skulle vara krystade/desperata *harkel* :wink: jag skämtar :D

Måste väl finnas några trådar som delas lite friskt här och där på Facebook annars?

Bruno Mattei

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 04, 2021 12:48 Svara med citat
Jag är optimistisk! :D

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 04, 2021 16:10 Svara med citat
Alltså jag är helt för att få hit nya medlemmar men uppskattar samtidigt den lilla skaran som är nu. Ska vi ha nya medlemmar vill jag också ha kunniga folk som på riktigt brinner för denna typ av filmer. Inte bara massa flummare om ni förstår mig rätt. Sen är ju alla självklar någon gång nya i träsket, men ni vet folk som respekterar.

Offline Profil
InläggPostat: mån jan 04, 2021 16:32 Svara med citat
Håller med jolli: det bör vara folk som har ett seriöst
intresse för forumets speciella inriktning eller åtminst-
one kultrullar överlag, där skräckfilm är en del av kakan.
Men, hellre ett fåtal som brinner för denna typ av film än
ett stort gäng som blott har ett ytligt tillika sporadiskt intr-
esse av'et.

Offline Profil
InläggPostat: tis jan 05, 2021 14:37 Svara med citat
jolli skrev:
Alltså jag är helt för att få hit nya medlemmar men uppskattar samtidigt den lilla skaran som är nu. Ska vi ha nya medlemmar vill jag också ha kunniga folk som på riktigt brinner för denna typ av filmer. Inte bara massa flummare om ni förstår mig rätt. Sen är ju alla självklar någon gång nya i träsket, men ni vet folk som respekterar.

Jag är lite nog bara lite nostalgisk av mig och ser tex att fler "gamla rävar" dyker upp igen :YMDAYDREAM: men det är klart: Allting förändras (vissa vill inte eller kan inte komma tillbaka av olika anledningar). Men jag gillar ändå tanken på att trycka upp typ visitkort att dela ut på Den magiska biodagen 8) och kanske få några gamla medlemmar att vända åter och delta på ett produktivt sätt? Bara en kul tanke, man måste få drömma lite ibland

Vad gäller nya medlemmar, kan det mycket väl sluta i såväl "ickepostande" medlemmar (som inte skriver ett enda inlägg, finns ju tyvärr gott om de :( ) eller i värsta fall troll :jason:

Det är som ni säger, trevligt med en mindre grupp som håller i gång (Kvalitet före kvantitet)

Bruno Mattei

Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 3 av 3
61 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till: