Forumets regler, Nyheter samt eventuell feedback.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Hoppa mellan kategorier/underforum

Inlägg av Alexander »

Det här är långtifrån ett problem för mig (kanske "Dagens I-lands problem"? :lol: ) mest en liten grej jag är lite förvånad över dock

När jag är inne i en "forumkategori" (Euro-horror tex) och tänker "hoppa till" exempelvis Asian horror...(alltså, den här funktionen som finns nere i högre hörnet)
så står det bara (när jag väl hoppat till den andra underkategorin) Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster*

*=Eller hur mycket folk det nu är som är på "Besök" och "smygläser" här inne :twisted:

Är det nån bugg eller? Det funkar till och ifrån (precis nu när jag hoppade från Regler, Nyheter och Feedback och vidare till Euro horror men hoppar jag vidare blir det som sagt bara Besökare i denna kategori: Inga registrerade användare...

Nån annan som upplever dagens I-landsproblem? :twisted:
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Användarvisningsbild
hatchet
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Re: Hoppa mellan kategorier/underforum

Inlägg av hatchet »

För mig står det i detta nu:

Inga registrerade användare och 1 gäst
World of Hatchet's
Splatter & Horror
Est. 1974
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Re: Hoppa mellan kategorier/underforum

Inlägg av Alexander »

Hmm, det var udda det men då är jag icke ensam i min "fasa" över att vara med om detta teknologiska mysterium antar jag :P
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Skriv svar