Författare |
Meddelande |
|
Femto
|
Postat: fre jan 27, 2006 20:31 |
|
|
Gorehound Blev medlem: ons jul 21, 2004 17:31Inlägg: 1318Ort: Last House On The Left i Sundsvall
|
hur många filmer med nazistiska zombies finns det?
här är en lista med några nazi zombie filmer
Shock Waves
terror i rock`n´roll önsjön
oasis of the zombies
Zombie Lake
Night of the Zombies
Worst Case Scenario
|
|
|
tilapia
|
Postat: fre jan 27, 2006 21:52 |
|
|
Gorehound Blev medlem: ons mar 10, 2004 10:23Inlägg: 1591Ort: Malmö
|
Ett par till:
Zombie Lake
Night of the Zombies
Märkligt att det finns så många filmer i genren, nazism och zombies ärju inte direkt den solklaraste kopplingen.
_________________ Use the mega-metric teleprobe and scan the whole eastern galaxy! Wait! Including the equi-distant counting time jets! |
|
|
|
Happy Hamster
|
Postat: lör jan 28, 2006 06:30 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: fre jan 28, 2005 23:26Inlägg: 2836Ort: Pendlar mellan Silent Hill och Vice City
|
_________________ Även känd som Angry not Crazy mina filmer |
|
|
|
lizzardking
|
Postat: lör jan 28, 2006 09:58 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
|
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
Bring Me The Blogg Of lizzardking |
|
|
|
Inglorious Bastard
|
Postat: lör jan 28, 2006 10:03 |
|
|
New York Ripper Blev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
|
Citera: feature movie WORST CASE SCENARIO, slated to shoot in 2006. The original screenplay of this horrormovie centers on the common friction between neighboring countries. It's a global phenomenon, and even in peaceful Western Europe you will find old grudges. If you dig deep enough.
In the final of the World Championship soccer games Holland and Germany are going to war. A visiting American and his family try to get away from the nationwide frenzy, but traveling to a North Sea island they wind up in situations far, far worse.
On this site we keep you informed of all production news. You can watch the promos (the first and the second in regular size; the 2nd also in HD). And you can join GOREHOUND'S GUERILLAS, a growing army of (2500+) volunteers that helps this independent production along. As a member you'll get all the inside information and a guaranteed bit-part in the movie. As a zombie!
_________________ E tu vivrai nel terrore - L'aldilà
Woe be unto him who opens one of the seven gateways to Hell, because through that gateway, evil will invade the world... |
|
|
|
lizzardking
|
Postat: lör jan 28, 2006 10:07 |
|
|
|
Tackar för det!
Nu är man riktigt laddad att se denna nu ju
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
|
|
|
Hin Håle
|
Postat: lör jan 28, 2006 20:53 |
|
|
Site Admin Blev medlem: fre mar 26, 2004 11:56Inlägg: 1155
|
_________________ If there's one thing you can say about mankind; there's nothing kind about man |
|
|
|
Happy Hamster
|
Postat: lör jan 28, 2006 21:46 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: fre jan 28, 2005 23:26Inlägg: 2836Ort: Pendlar mellan Silent Hill och Vice City
|
lizzardking skrev: Suck me sideways Någon som känner till denna?
Kolla in trailersena på sajten, dom ser helcoola ut.
Hoppas bara filmen blir gjord nån gång.
_________________ Även känd som Angry not Crazy mina filmer |
|
|
|
lizzardking
|
Postat: lör jan 28, 2006 22:13 |
|
|
|
OndSaft:
Tackar för länken
Angry not Crazy:
Det får vi verkligen hoppas
|
|
|
Hin Håle
|
Postat: lör jan 28, 2006 23:04 |
|
|
Site Admin Blev medlem: fre mar 26, 2004 11:56Inlägg: 1155
|
lizzardking skrev: OndSaft: Tackar för länken
Forumet är allvetande!
_________________ If there's one thing you can say about mankind; there's nothing kind about man |
|
|
|
The Shape
|
Postat: tor feb 02, 2006 02:32 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: sön nov 16, 2003 00:06Inlägg: 2038Ort: Carlstad
|
Såg en ny teaser på Worst Case Scenario, och den verkar bizarrt intressant!
_________________ Evil on two legs
DVD's
Vrid ringarna till max, så de bildar ordet flax! |
|
|
|
SDC
|
Postat: tor feb 02, 2006 11:09 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
|
The Shape skrev: Såg en ny teaser på Worst Case Scenario, och den verkar bizarrt intressant!
Håller med. Driver man med tyskar så är jag såld.
Simpsons avsnittet där Homer får horar ihop dricks av tyskar genom att sjunga 99 luftballonger är min typ av humor.
|
|
|
The Shape
|
Postat: tor feb 02, 2006 17:07 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: sön nov 16, 2003 00:06Inlägg: 2038Ort: Carlstad
|
SDC skrev: The Shape skrev: Såg en ny teaser på Worst Case Scenario, och den verkar bizarrt intressant! Håller med. Driver man med tyskar så är jag såld. Simpsons avsnittet där Homer får horar ihop dricks av tyskar genom att sjunga 99 luftballonger är min typ av humor.
_________________ Evil on two legs
DVD's
Vrid ringarna till max, så de bildar ordet flax! |
|
|
|
Papillon
|
Postat: tor feb 02, 2006 18:53 |
|
|
Gorehound Blev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
|
Chock Waves är en riktigt tråkig film. har funderat på att slå sönder min VHS
|
|
|
lizzardking
|
Postat: tor feb 02, 2006 20:35 |
|
|
|
Gör det!
För då kan du köpa Shock Waves på dvd istället, mycket bättre film
|
|
|
Papillon
|
Postat: fre feb 03, 2006 00:06 |
|
|
|
det är nog den sista zombie nazi flicken jag köper på dvd
|
|
|
Profondo Rosso
|
Postat: fre feb 03, 2006 00:22 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: lör jun 11, 2005 19:06Inlägg: 358
|
Jag kan köpa den! VHS:en alltså.
|
|
|
Daninsky
|
Postat: fre feb 03, 2006 09:20 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
|
Jah tycker den är kool, skulle inte banga att ha den på VHS...
_________________ It's good for girl to meet boy in park but better for boy to park meat in girl.
FNA Smulan.
Over and out. |
|
|
|
rageman
|
Postat: tor feb 09, 2006 14:22 |
|
|
Gorehound Blev medlem: ons nov 30, 2005 16:14Inlägg: 1164Ort: Stockholm
|
Nån som vet hur man får tag på Night of the zombies
Verkar dåligbra (ungefär som i "fulsnygg").
|
|
|
Papillon
|
Postat: tor feb 09, 2006 19:51 |
|
|
|
Profondo Rosso skrev: Jag kan köpa den! VHS:en alltså.
vet inte om jag vill sälja den till dig eftersom jag skulle känna mig som ett ärke rövhål! misstänker att den är sönderklippt och skändad!
|
|
|
Daninsky
|
Postat: fre feb 10, 2006 17:23 |
|
|
|
EddieGein skrev: Profondo Rosso skrev: Jag kan köpa den! VHS:en alltså. vet inte om jag vill sälja den till dig eftersom jag skulle känna mig som ett ärke rövhål! misstänker att den är sönderklippt och skändad!
Har för mig att D. Wracking har gett ut den (eller har jag fel?), det kanske är den du har? Isånnafall är den antagligen ganska saxxad...
_________________ It's good for girl to meet boy in park but better for boy to park meat in girl.
FNA Smulan.
Over and out. |
|
|
|
vaultkeeper
|
Postat: fre feb 10, 2006 17:34 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: mån aug 01, 2005 09:36Inlägg: 5302Ort: Sölvesborg
|
smulan skrev: EddieGein skrev: Profondo Rosso skrev: Jag kan köpa den! VHS:en alltså. vet inte om jag vill sälja den till dig eftersom jag skulle känna mig som ett ärke rövhål! misstänker att den är sönderklippt och skändad! Har för mig att D. Wracking har gett ut den (eller har jag fel?), det kanske är den du har? Isånnafall är den antagligen ganska saxxad... På min vhsutgåva står det D wracking på kassetten, men viking video på omslaget, antagligen D wracking som har snått omslaget från viking video. Hyfsad film, tänker nog inte köpa den på dvd. Oklippt är den nog i alla fall, enligt medelanden på internet ska den va gorelös, och min utgåva är ju just gorelös...
|
|
|
Papillon
|
Postat: fre feb 10, 2006 19:22 |
|
|
|
vaultkeeper skrev: smulan skrev: EddieGein skrev: Profondo Rosso skrev: Jag kan köpa den! VHS:en alltså. vet inte om jag vill sälja den till dig eftersom jag skulle känna mig som ett ärke rövhål! misstänker att den är sönderklippt och skändad! Har för mig att D. Wracking har gett ut den (eller har jag fel?), det kanske är den du har? Isånnafall är den antagligen ganska saxxad... På min vhsutgåva står det D wracking på kassetten, men viking video på omslaget, antagligen D wracking som har snått omslaget från viking video. Hyfsad film, tänker nog inte köpa den på dvd. Oklippt är den nog i alla fall, enligt medelanden på internet ska den va gorelös, och min utgåva är ju just gorelös...
Då har vi likadan VHS
|
|
|
Daninsky
|
Postat: lör feb 11, 2006 00:55 |
|
|
|
vaultkeeper skrev: smulan skrev: EddieGein skrev: Profondo Rosso skrev: Jag kan köpa den! VHS:en alltså. vet inte om jag vill sälja den till dig eftersom jag skulle känna mig som ett ärke rövhål! misstänker att den är sönderklippt och skändad! Har för mig att D. Wracking har gett ut den (eller har jag fel?), det kanske är den du har? Isånnafall är den antagligen ganska saxxad... På min vhsutgåva står det D wracking på kassetten, men viking video på omslaget, antagligen D wracking som har snått omslaget från viking video. Hyfsad film, tänker nog inte köpa den på dvd. Oklippt är den nog i alla fall, enligt medelanden på internet ska den va gorelös, och min utgåva är ju just gorelös...
Ok, jag har också sett just den utgåvan och ingen annan så jag vet inte om den är oklippt men Wracking har ju gett ut en hel del saxxat...
FNA Smulan.
Over and out. |
|
|
|
Spietato
|
Postat: mån feb 27, 2006 09:48 |
|
|
Gorehound Blev medlem: mån jan 03, 2005 06:10Inlägg: 1512Ort: Göteborg
|
SDC skrev: The Shape skrev: Såg en ny teaser på Worst Case Scenario, och den verkar bizarrt intressant! Håller med. Driver man med tyskar så är jag såld. Simpsons avsnittet där Homer får horar ihop dricks av tyskar genom att sjunga 99 luftballonger är min typ av humor.
Det avsnittet äger
|
|
|
|