Författare |
Meddelande |
|
jolli
|
Postat: fre feb 19, 2021 18:35 |
|
|
Moderator Blev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8771Ort: Borås, Sweden
|
Ja det var en tredje omtitt denna gången. En film alla skräckfilms älskare borde se och jag vet ingen som inte gillar den.
_________________ Don`t look he`ll see you. Don`t breathe he`ll hear you. Don`t move you’r Dead. |
|
|
|
hatchet
|
Postat: fre feb 19, 2021 18:52 |
|
|
Splatter-o-holic Blev medlem: tis maj 12, 2020 20:08Inlägg: 2831
|
Ser mycket fram emot o se den.
_________________ World of Hatchet's Splatter & Horror Est. 1974 |
|
|
|
Alexander
|
Postat: lör feb 20, 2021 19:15 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
|
jolli skrev: Ja det var en tredje omtitt denna gången. En film alla skräckfilms älskare borde se och jag vet ingen som inte gillar den. Även de som (av ren vana?) är mer lagda åt splatterhållet?
_________________ Banan-avatarer skapar heta debatter Mina filmer
I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots Bruno Mattei
AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin |
|
|
|
jolli
|
Postat: lör feb 20, 2021 19:54 |
|
|
|
Alltså det är ju inte splatter men kladdigt om man säger så.
_________________ Don`t look he`ll see you. Don`t breathe he`ll hear you. Don`t move you’r Dead. |
|
|
|
Alexander
|
Postat: lör feb 20, 2021 19:57 |
|
|
|
Nej alltså jag menade skräckfilmstyper som vanligtvis är mer lagda åt splatterhållet fann den underhållande?
I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots Bruno Mattei
|
|
|
jolli
|
Postat: lör feb 20, 2021 19:59 |
|
|
|
Ja du tänker så. Ja absolut.
|
|
|
hatchet
|
Postat: lör feb 20, 2021 21:39 |
|
|
|
Kladd är minst lika guld som splatter.
|
|
|
Alexander
|
Postat: tor feb 25, 2021 10:13 |
|
|
|
Haha jomen för fan  Men jag tror nog inte ens jag behöver "kladd"  Handlingen verkar så lovande så, ett sjukhus och en massa skumma "sekt-typer" utanför...jag är såld
|
|
|
hatchet
|
Postat: tor feb 25, 2021 10:19 |
|
|
|
Alexander skrev: Äh, nu ska vi inte va' så'na. Nej, men jag tror jävligt mycket på rullen o handlingen är ju förbannat intressant, det är sant!  PS. Alla gillar ju kladdkakor!
|
|
|
Argento Rules
|
Postat: tor feb 25, 2021 13:54 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 7044Ort: Haddonfield
|
Alexander skrev: Haha jomen för fan  Men jag tror nog inte ens jag behöver "kladd"  Handlingen verkar så lovande så, ett sjukhus och en massa skumma "sekt-typer" utanför...jag är såld  Låter nästan som om du också råkat missa denna klockrena pärla. Säger som jag sa till hatchet: Spring genast till närmaste Videobutik och köp den utan att passera gå.
_________________ There can only be one - Argento Rules |
|
|
|
Alexander
|
Postat: tor feb 25, 2021 16:54 |
|
|
|
Vadå får jag inte ens bygga hotell på Narvavägen eller? Haha OK, när var det herrn såg den? Höga betyg?
|
|
|
Bonesaw
|
Postat: fre feb 26, 2021 23:02 |
|
|
Gorehound Blev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1560Ort: Enköping
|
Sitter just nu och ser den för andra gången. Kom ihåg att den var bra men mindes inte att den var riktigt j××la bra
_________________ Killer Joe Cooper: You insult me again, and I'll cut your face off and wear it over my own. |
|
|
|
hatchet
|
Postat: fre feb 26, 2021 23:03 |
|
|
|
Låter lovande, Sågen! Ska ha min amerikanska/eng.-språkiga festival snart, då jag ser nyare filmer åt- erigen.
|
|
|
Alexander
|
Postat: lör feb 27, 2021 12:31 |
|
|
|
Bonesaw skrev: Sitter just nu och ser den för andra gången. Kom ihåg att den var bra men mindes inte att den var riktigt j××la bra  Här kommer det snart att svida i plånboken förstår jag!
|
|
|
Argento Rules
|
Postat: ons mar 03, 2021 15:16 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 7044Ort: Haddonfield
|
Såg den när den kom ut på Tysk Mediabook, det är en kompis i Tyskland som gett ut den så jag fick första tjing på det snyggaste omslaget av 4 möjliga. Det går precis hur lätt som helst in bland de 10 BÄSTA filmerna som gjorts på 2000-talet. Filmen är SANSLÖST bra.
_________________ There can only be one - Argento Rules |
|
|
|
Bonesaw
|
Postat: fre mar 05, 2021 09:28 |
|
|
Gorehound Blev medlem: tor jan 11, 2007 16:29Inlägg: 1560Ort: Enköping
|
Alexander skrev: Bonesaw skrev: Sitter just nu och ser den för andra gången. Kom ihåg att den var bra men mindes inte att den var riktigt j××la bra  Här kommer det snart att svida i plånboken förstår jag!  Har svenska dvdn (som är till salu om nån är intresserad) och engelska blu rayen så nu är det färdigsvidet! Om det nu inte kommer en textad blu ray utöver den amerikanska som är region A. Har nedsatt hörsel så text är att föredra
_________________ Killer Joe Cooper: You insult me again, and I'll cut your face off and wear it over my own. |
|
|
|
Alexander
|
Postat: fre mar 05, 2021 14:38 |
|
|
|
Nej jag menade alltså att det kommer att svida ekonomiskt för min del när den rullen har så många god ord  Det blir en del at lägga ut liksom
|
|
|
|