GoremeisterBlev medlem: tor feb 16, 2006 11:16Inlägg: 4476Ort: Malmö
Lite trailers och info om kommande filmer. Det är några enstaka filmer som inte är skräckfilmer och vissa av filmerna har man redan sett, men det finns ändå en del att hålla utkik efter. Fattas där något så lägg gärna till så att listan blir komplett. ~0-9~
Ja, ni ser ju... det är BARA remakes och nyinspelningar
(ironi)
...och gamla filmer som Do You Like Hitchcock och Three Extremes, och så massa uppföljare förståss . Sen vetto fan om det var så mycket mer roligt.
Jag måste säga att jag såg MASSOR av roligt Men detta visar ju återigen att skräckgenren är så levande och vital som den bara kan bli. Och jag förutspår att den kommer att hålla på i 2-3 år till.
King of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
Står bara Sparzanza för soundtracket för denna Children Shouldn't Play With Dead Things så blir det årets film Fast undrar om den slår deras video till låten
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
Det är The Gathering med Christina Ricci, så för oss svenskar är det ingen nyhet. Listan är ursprungligen skriven av en kille i New York, så vissa av filmerna, t.ex The Gathering, finns redan att få tag på i Sverige eller på import.
_________________ I wanna slit your throat and fuck the wound!
Det är The Gathering med Christina Ricci, så för oss svenskar är det ingen nyhet. Listan är ursprungligen skriven av en kille i New York, så vissa av filmerna, t.ex The Gathering, finns redan att få tag på i Sverige eller på import.
Jo...den är ju bara från 2002.
Du har inte lust att fixa länkarna genom att ta bort alla mellanslag som smygit sig in...
Aja, hoppas det blir något av The Demons 5, verkar intressant.
teknologen skrev:
babydamien skrev:
Jo...den är ju bara från 2002.
Du har inte lust att fixa länkarna genom att ta bort alla mellanslag som smygit sig in...
Aja, hoppas det blir något av The Demons 5, verkar intressant.
Ska fixa länkarna så fort jag får tid. Sitter på jobb nu, chefen blir inte glad på mig när jag sitter framför datorn hela tiden. Ska försöka fixa det ikväll.
_________________ I wanna slit your throat and fuck the wound!
Splatter-o-holicBlev medlem: fre jan 28, 2005 23:26Inlägg: 2836Ort: Pendlar mellan Silent Hill och Vice City
Blir det verkligen nått av Dog Soldiers: Fresh Meat och 28 Weeks Later?
Har inte hör något nytt om dessa uppföljare, hoppas dom inte har blitt nerlagda.
_________________ Även känd som Angry not Crazy mina filmer
GorehoundBlev medlem: ons nov 30, 2005 16:14Inlägg: 1164Ort: Stockholm
Angry not Crazy skrev:
Blir det verkligen nått av Dog Soldiers: Fresh Meat och 28 Weeks Later? Har inte hör något nytt om dessa uppföljare, hoppas dom inte har blitt nerlagda.
Dog Soldiers: Fresh Meat ska de ha börjat filma, eller börja filma snart.
Däremot ser det mörkare ut för 28 Weeks Later. Den verkar stå helt still.
King of SplatterBlev medlem: tor jul 08, 2004 16:28Inlägg: 15300Ort: Skaune
rageman skrev:
Angry not Crazy skrev:
Blir det verkligen nått av Dog Soldiers: Fresh Meat och 28 Weeks Later? Har inte hör något nytt om dessa uppföljare, hoppas dom inte har blitt nerlagda.
Dog Soldiers: Fresh Meat ska de ha börjat filma, eller börja filma snart. Däremot ser det mörkare ut för 28 Weeks Later. Den verkar stå helt still.
Vem ska regissera Dog Soldiers 2 Är det inte Marshall så vill inte jag vara med längre
_________________ If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!
Listan är lika seriös som om jultomten skulle göra ett guestapperance till påsk
Hälften av filmerna är enbart rykten, en del har ändrat titlar och några är gamla filmer som amerikanarna varit sena med att släppa...
Tanken är kul om det hade släppts så många genrefilmer under 2006, men vissa titlar här är det 5 år sedan man hörde några news om, så ta allt med en nypa salt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori