Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  US Horror  ~  Phantasm

Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
InläggPostat: lör aug 06, 2005 23:14 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: sön jul 03, 2005 18:12Inlägg: 117Ort: Göteborg
Du har helt rätt, när jag tittade på det så var det så att bolaget hade förklippt den.

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 07, 2005 12:29 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön okt 26, 2003 10:21Inlägg: 4896
Skulle vilja se en helt oklippt del 2. Den kortades av bolaget (eller kanske censuren) i USA när dom gjorde den och dom scenerna har aldrig kommit upp vad jag vet.

Offline Profil
InläggPostat: fre aug 12, 2005 13:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: fre maj 21, 2004 10:06Inlägg: 638Ort: Västerås
Jag måste säga att jag blev helt torsk på boxen! Jag är gjuten! Köpte nyligen AB's Hellraiser box och är helnöjd!

Stolt medlem i A Non Supporting HoH Generation
Offline Profil
InläggPostat: fre aug 12, 2005 14:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: lör jul 03, 2004 07:58Inlägg: 7393Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations
NIN skrev:
Skulle vilja se en helt oklippt del 2. Den kortades av bolaget (eller kanske censuren) i USA när dom gjorde den och dom scenerna har aldrig kommit upp vad jag vet.

Vad var det som försvann?

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Offline Profil
InläggPostat: fre aug 12, 2005 20:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Ursäkta en dum fråga men är filmerna bra,vad liknar dom för typ av skräckfilm ?

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: fre aug 12, 2005 23:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: ons okt 29, 2003 00:32Inlägg: 54Ort: Norge, Bodø
Den boksen skal jeg kjøpe.

Offline Profil
InläggPostat: ons aug 17, 2005 12:17 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: mån jul 26, 2004 14:36Inlägg: 333Ort: Malmö
Finns numera att boka på Play för 27.99£ - Länk

kommer också som digipack för ett par pund mindre - Länk

Man kan även köpa dem löst men bara ettan och tvåan kostar ungefär lika mycket som hela boxen...

InläggPostat: ons aug 17, 2005 12:26 Svara med citat
dr alban skrev:
Ursäkta en dum fråga men är filmerna bra,vad liknar dom för typ av skräckfilm ?

Det är ganska svårt att förklara...dom är ganska udda! :)

InläggPostat: ons aug 17, 2005 12:27 Svara med citat
mamoulian skrev:
NIN skrev:

Vad var det som försvann?

Enligt en tidig intervju med Marc Morris på ABUK så hade satsade man på att få unratade versioner av filmerna osv osv. Så jag hoppas att dom lyckades. ABUK är numera överlägset bättre än ABUS, så jag tror dom kommer att göra ett bra jobb. Jag är extremt nöjd med deras Hellraiser-box.

InläggPostat: tis aug 23, 2005 12:09 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: ons dec 15, 2004 12:08Inlägg: 72
Dom har en phantasm digi box som släpps samtidigt som den limiterade sphere boxen, finns att boka på discshop. Valde den framför spheren.

Offline Profil
InläggPostat: tis aug 23, 2005 14:56 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8772Ort: Borås, Sweden
m.s skrev:
Dom har en phantasm digi box som släpps samtidigt som den limiterade sphere boxen, finns att boka på discshop. Valde den framför spheren.

Jag det blir nog att köpa digipack boxen istället. Innehållet verkar ju vara det samma.

Offline Profil
InläggPostat: lör aug 27, 2005 17:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNewbieNewbieBlev medlem: tis aug 09, 2005 14:04Inlägg: 24
Såg färdigt Phantasm i går kväll och jag tyckte den var hyfsad.
Är Phantasm 2 något att rekommendera? Har hört att uppföljarna inte varit särskillt bra, men vill ändå se dom.

Senast redigerad av Phantasmagore mån aug 29, 2005 13:56, redigerad totalt 1 gång.

InläggPostat: lör aug 27, 2005 18:00 Svara med citat
Phantasmagore skrev:
Är Phantasm 2 något att rekommendera? Har hört att uppföljarna inte varit särskillt bra, men vill ändå se dom.

Phantasm 2 är nog ännu bättre än ettan tycker jag! Mer gore, mer bisarra saker, mer action och större budget.

Trean...har bara sett nån nedkortat version, så jag kan inte riktigt uttala mig.

InläggPostat: lör aug 27, 2005 19:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!
fredzilla skrev:
Phantasmagore skrev:

Phantasm 2 är nog ännu bättre än ettan tycker jag! Mer gore, mer bisarra saker, mer action och större budget.

Trean...har bara sett nån nedkortat version, så jag kan inte riktigt uttala mig.

Tvåan är fantastisk, även om jag även gillar del ett också. Trean och fyran räddas nog tyvärr inte av lite mer gore!

InläggPostat: mån okt 31, 2005 12:36 Svara med citat
AnvändarvisningsbildNew York RipperNew York RipperBlev medlem: lör nov 01, 2003 22:23Inlägg: 10659Ort: Vettet!!!

InläggPostat: mån okt 31, 2005 12:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor jun 02, 2005 11:08Inlägg: 1749Ort: Hisingen
Almost Human skrev:

Den släpptes inatt.

InläggPostat: mån okt 31, 2005 16:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: tis mar 23, 2004 15:35Inlägg: 4135Ort: Nilbog
Almost Human skrev:

Play skickade min box förra veckan. Borde ha den om några dagar. Verkar vara en riktigt snygg box. Hoppas bara inte det blir ett litet anti-klimax som med Hellraiserkuben, som förvisso var snygg.. hade bara trott att den skulle vara snyggare.

InläggPostat: mån okt 31, 2005 17:39 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: ons mar 30, 2005 07:38Inlägg: 4249Ort: Norrköping
"lånar" lite bilder ja såg i ett annat forum.

Bild
Bild

Ser riktigt riktigt schysst ut!

Edit: Fick hit Mr-Metal från det andra forumet. Det var hans bilder jag "lånade"
Vill passa på att välkommna honom hit.

InläggPostat: ons nov 02, 2005 00:10 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: ons jul 28, 2004 16:55Inlägg: 937Ort: Midian
Jäklar vad snygg den såg ut. Min är på väg. Kommer i morgon. :D

InläggPostat: ons nov 02, 2005 21:20 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: fre maj 21, 2004 10:06Inlägg: 638Ort: Västerås
Den såg mycket bättre ut på den bilden än bilderna på Discshop. Där ser den papprig ut. Vad är det för material?

Stolt medlem i A Non Supporting HoH Generation
Offline Profil
InläggPostat: ons nov 02, 2005 21:52 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: sön nov 16, 2003 00:06Inlägg: 2038Ort: Carlstad
Skulle tippa på plast!!

Offline Profil
InläggPostat: ons nov 02, 2005 22:22 Svara med citat
The Shape skrev:
Skulle tippa på plast!!

Eller någon utomjordisk metall... :wink:

InläggPostat: ons nov 02, 2005 22:24 Svara med citat
AnvändarvisningsbildShinjuku DrifterShinjuku DrifterBlev medlem: sön okt 26, 2003 11:00Inlägg: 11168Ort: Neo-Shinjuku
Almost Human skrev:
The Shape skrev:
Skulle tippa på plast!!

Eller någon utomjordisk metall... :wink:

Förmodligen! :)

"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Offline Profil
InläggPostat: ons nov 02, 2005 22:26 Svara med citat
Skulle vara lite jobbigt om Sfären "brummar" som i filmerna när den står i hyllan...

InläggPostat: ons nov 02, 2005 22:32 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons aug 10, 2005 15:02Inlägg: 130Ort: Linköping
Almost Human skrev:
Skulle vara lite jobbigt om Sfären "brummar" som i filmerna när den står i hyllan...

Haha..om man inte redan var ett nervvrak så skulle man bli ett... :)

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 5 av 7
165 inlägg
Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori