Diskutera europeisk skräckfilm. Allt ifrån Hammer till Italiensk.
Användarvisningsbild
Mens
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Mens »

Jo, man har ju hört så mycket illa om dem och sett hur dåliga de är på olika sätt. Stavar fel och skiter ner sig stup i ett.
Dock så tycker jag att utgåvan av Return of the Living Dead 3 är rätt schysst så helt hopplösa är de väl kanske inte?
Kanske har gamla House of Horror bytt namn för att börja om från början, denna gång lite seriösare? (nu är jag i och för sig dåligt insatt, de kanske har släppt under det namnet länge, länge?)
Klicka för mina...:

FILMER

SKIVOR

Öh... Tillbaks här ett tag.
Användarvisningsbild
Inglorious Bastard
New York Ripper
New York Ripper

Inlägg av Inglorious Bastard »

Mens skrev:Jo, man har ju hört så mycket illa om dem och sett hur dåliga de är på olika sätt. Stavar fel och skiter ner sig stup i ett.
Dock så tycker jag att utgåvan av Return of the Living Dead 3 är rätt schysst så helt hopplösa är de väl kanske inte?
Kanske har gamla House of Horror bytt namn för att börja om från början, denna gång lite seriösare? (nu är jag i och för sig dåligt insatt, de kanske har släppt under det namnet länge, länge?)

Horsecreek har funnits med ett bra tag...
E tu vivrai nel terrore - L'aldilà
Woe be unto him who opens one of the seven gateways to Hell, because through that gateway, evil will invade the world...
Användarvisningsbild
utan_armar
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av utan_armar »

Almost Human skrev:

Eftersom den släpptes igår så tror jag inte att många har hunnit köpa den! Jag personligen är ytterst tveksam då det är House of Horror/Horsecreek som ligger bakom släppet.

Å fan jag visste inte att den var så ny... men jag är ju lite osäker själv fast jag har ändå inte hört så mycket skit om horsecreek... värre med HoH.. frågan kanske ska vara: "hur är den här distributören?" eller nåt..
Användarvisningsbild
Inglorious Bastard
New York Ripper
New York Ripper

Inlägg av Inglorious Bastard »

Svaret är: Inget vidare!
E tu vivrai nel terrore - L'aldilà
Woe be unto him who opens one of the seven gateways to Hell, because through that gateway, evil will invade the world...
Användarvisningsbild
utan_armar
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av utan_armar »

Almost Human skrev:Svaret är: Inget vidare!

nej ... såg det i Horsecreek tråden.. kanske var onödigt att starta upp den här gamla .. men jag missade den tråden.. men som sagt så skiter jag i att köpa den iaf..
Användarvisningsbild
Mens
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Mens »

Känner jag Horsecreek rätt så kommer priset sjunka till åtminstone det halva om ett tag. Då kan det vara värt ett inköp kanske.
Klicka för mina...:

FILMER

SKIVOR

Öh... Tillbaks här ett tag.
Användarvisningsbild
hatchet
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Re: Demons 3 skit eller??

Inlägg av hatchet »

Lanserades väl oxå som en "Demons 3"..

I hyllan:

Bild

Tror det här var den sista rullen som Lenzi regisserade..?
World of Hatchet's
Splatter & Horror
Est. 1974
Användarvisningsbild
jolli
Moderator
Moderator

Inlägg av jolli »

Nja nästan. Bland de sista herren regisserade. Blev tre filmer till efter Black Demons.
Don`t look he`ll see you.
Don`t breathe he`ll hear you.
Don`t move you’r Dead.
Användarvisningsbild
hatchet
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av hatchet »

Aha! :idea:
World of Hatchet's
Splatter & Horror
Est. 1974
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

Passande nog sitter jag faktiskt och lyssnar till Simon Boswells fantastiskt stämmningsfulla soundtrack (ja första spåret då) på "Tuben" atm:

Demons 3: The Ogre (main theme

Temat (samt det väldigt snygga omslaget) är väl det som är höjdaren med The Ogre (aka Demons 3). När jag såg den här för många år sedan var jag medveten om att det inte fanns nån koppling till Demoni & Demoni 2 (utöver namnet) så jag förväntade mig just en stämningsfull gotisk/spökrysare och storyn med kvinnan som plågats av samma återkommande mardröm sedan barnsben gjorde mig superpeppad, den typ av "haunted house" rysare som jag gillar mest.

Dynga/Skit? Så besviken blev jag inte direkt, men jag satte en 3/10, den blir bara tunnare och tunnare ju längre den framskrider och utan att spoila slutet....jag vet inte vad man ska säga om det?

Bra att jag streamade den online och inte köpte HOH/Horsecreeks utgåva :mrgreen:

A haunting nightmare blir verklighet som det stod på omslaget :lol:

Black Demons däremot kan jag inte uttala mig om riktigt
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Skriv svar