Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Off-Topic  ~  Vad samlar ni på?

Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
InläggPostat: tis feb 21, 2006 12:18 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: tor dec 29, 2005 14:25Inlägg: 111Ort: Rimforsa
Att dom flästa här inte samlar på dvd-filmer framföralt skräck ;) är de väl ingen tvekan om..... men samlar ni på något mer?

Sj samlar jag på dvd-filmer & tv-spel :P

InläggPostat: tis feb 21, 2006 14:21 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
Samlar på WWII eko. Har allt från gevärseld i de norska fjordarna till skriket från en get som får spö av Fritz Hoenig i den tyska armén någonstans i södra Frankrike.

Annars så samlar jag inte på mycket. Osundt och kostsamt.

Offline Profil
InläggPostat: tis feb 21, 2006 16:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån jan 03, 2005 06:10Inlägg: 1512Ort: Göteborg
SDC skrev:
Samlar på WWII eko. Har allt från gevärseld i de norska fjordarna till skriket från en get som får spö av Fritz Hoenig i den tyska armén någonstans i södra Frankrike.

Det där med WWII låter jäkligt fräckt... har du något ifrån finska vinterkrigen?

Mina filmer: http://www.dvdforum.nu/?act=uhp&userhp=26061&type=tra
Mina skivor: http://skivsamling.nu/show.pl?id=31497
Offline Profil
InläggPostat: tis feb 21, 2006 16:30 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
Lord_Belial skrev:
SDC skrev:

Det där med WWII låter jäkligt fräckt... har du något ifrån finska vinterkrigen?

ja det kanske man skulle göra ja 8)

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Offline Profil
InläggPostat: tis feb 21, 2006 17:41 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis mar 08, 2005 08:22Inlägg: 2515Ort: Karlstad.
Jag samlar inte på något för samlandets skull direkt, men jag köper filmer och skivor och har stora högar som vissa folk vill kalla för "samlingar".

FILMER

SKIVOR

Öh... Tillbaks här ett tag.
Offline Profil
InläggPostat: tis feb 21, 2006 17:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor jan 06, 2005 01:32Inlägg: 5978Ort: Camp Blackfoot
Mens skrev:
Jag samlar inte på något för samlandets skull direkt, men jag köper filmer och skivor och har stora högar som vissa folk vill kalla för "samlingar".

Och ungefär samma sak kör jag på.

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Offline Profil
InläggPostat: tis feb 21, 2006 17:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: tor dec 23, 2004 11:58Inlägg: 1041
Antar att jag samlar på film men jag köper inte allt för ofta (även om det händer) dessa fetaste 5 disc utgåvorna och stora jävla plåtkistor för 500 och sånt. Hittar en utgåva med bra bild, ljud och såklart prioritering Nr.1 är att den är oklippt. köper inte direkt filmerna för att skryta utan för att se dom ; )

När jag var mindre samlade jag Fantomen men jag läste fan aldrig tidningen. så jag har en massa i garderoben. Sedan samlade jag på Mad men den läste jag :D härlig tidning det.

Offline Profil
InläggPostat: tis feb 21, 2006 20:50 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: lör dec 17, 2005 10:01Inlägg: 6172Ort: Sala
Samlar även på VHS och definitivt inte endast skräck, snarare mest på italienskt.

Sedan samlar jag på vinyler också.

Offline Profil
InläggPostat: tis feb 21, 2006 20:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: sön jan 30, 2005 13:51Inlägg: 10975Ort: Köping
Samlar på svensk punk på cd
Samlar på svensk actionfilm på alla format

Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Offline Profil
InläggPostat: ons feb 22, 2006 10:57 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis okt 28, 2003 17:11Inlägg: 2065Ort: Lund
Har egentligen ofrivilligt börjat samla på Christina Lindberg filmer.
Innan var det Franco. Men när det blir lite maniskt så säljer jag bort lite.

Offline Profil
InläggPostat: ons feb 22, 2006 16:12 Svara med citat
AnvändarvisningsbildHorrorfreakHorrorfreakBlev medlem: mån okt 13, 2003 21:29Inlägg: 1037Ort: Lappland för helvete!
Har hittat tillbaka till vinylskivorna så lite halvhjärtligt seriöst försöker jag samla på det. Krigsfilm på DVD samlar jag också på. Också halvseriöst men ändå. Även Krigsspel till PC för den delen.

Allt på Köpes-utgåvor givetvis!

Horror/Splatter/Gore/explotation på DVD
Offline Profil
InläggPostat: fre feb 24, 2006 01:27 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGorehoundGorehoundBlev medlem: mån jan 03, 2005 06:10Inlägg: 1512Ort: Göteborg
Star-Basse skrev:
Att dom flästa här inte samlar på dvd-filmer framföralt skräck ;) är de väl ingen tvekan om..... men samlar ni på något mer?

Sj samlar jag på dvd-filmer & tv-spel :P

Skivor och filmer.

Mina filmer: http://www.dvdforum.nu/?act=uhp&userhp=26061&type=tra
Mina skivor: http://skivsamling.nu/show.pl?id=31497
Offline Profil
InläggPostat: fre feb 24, 2006 11:23 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre sep 02, 2005 19:54Inlägg: 2360Ort: Plainfield
Jag samlar nog faktiskt bara på filmer tror jag...

Offline Profil
InläggPostat: fre feb 24, 2006 12:40 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tor sep 01, 2005 13:05Inlägg: 357Ort: Hippo Island
Jag samlar på andra människors navelludd.

InläggPostat: fre feb 24, 2006 12:48 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
kinghippo159 skrev:

Själv samlar jag på själar 8)

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

Offline Profil
InläggPostat: fre feb 24, 2006 13:19 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: tis sep 20, 2005 11:56Inlägg: 3324Ort: Wexio
Mens skrev:

Precis så för mig med!

Annars samlar jag på mental avföring.

FNA Smulan.

Over and out.
Offline Profil
InläggPostat: fre feb 24, 2006 14:41 Svara med citat
SplatterheadSplatterheadBlev medlem: ons jul 20, 2005 15:55Inlägg: 850Ort: Kiruna
Jag samlar på LP-skivor med raffiga omslag. Främst Frank Valdor och liknande lirare.

http://www.sunkit.com/museum/artister/f ... ndex.shtml

....men jag har ingen LP-spelare :oops:

InläggPostat: fre feb 24, 2006 15:01 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre dec 09, 2005 18:17Inlägg: 3300Ort: Crystal Lake
Sutter Cane skrev:
Jag samlar på LP-skivor med raffiga omslag. Främst Frank Valdor och liknande lirare.

http://www.sunkit.com/museum/artister/f ... ndex.shtml

....men jag har ingen LP-spelare :oops:

jag har LP skivor oxå men ingen LP spelare :oops:
men jag samlar inte på LP..... har bara nåra som jag tänkt spara.....

InläggPostat: fre feb 24, 2006 15:11 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGore AddictGore AddictBlev medlem: tor sep 01, 2005 13:05Inlägg: 357Ort: Hippo Island
Alexander skrev:
kinghippo159 skrev:

Då tycker jag att det är coolare att samla på navelludd än själar. :P

InläggPostat: fre feb 24, 2006 15:13 Svara med citat
kinghippo159 skrev:
Alexander skrev:
kinghippo159 skrev:

Själar är mer sociala av sig än navellud, just so you know :P

Bruno Mattei

Offline Profil
InläggPostat: fre feb 24, 2006 16:08 Svara med citat
Alexander skrev:
kinghippo159 skrev:
Alexander skrev:
kinghippo159 skrev:

Själar är mer sociala av sig än navellud, just so you know :P

Okej, men navelludd is the shit!!
När jag har fått tillräckligt så ska jag gör en kudde och ett täcke av det. :D

InläggPostat: fre feb 24, 2006 16:37 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön jun 12, 2005 01:13Inlägg: 841Ort: Karlskrona
DVD-film, filmfigurer och filmposters.

-Så vi äter bajs. Skriv det! Skriv det!
Offline Profil
InläggPostat: fre feb 24, 2006 18:05 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: fre dec 09, 2005 18:17Inlägg: 3300Ort: Crystal Lake
Kalan skrev:
DVD-film, filmfigurer och filmposters.

jag oxå :D

InläggPostat: fre feb 24, 2006 23:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatterheadSplatterheadBlev medlem: sön jan 04, 2004 21:07Inlägg: 818Ort: Stockholm
Mest DVD-filmer faktiskt... är väl uppe i sisådär 230 nu, vilket inte är alltför imponerande, men det börjar arta sig =)

Offline Profil
InläggPostat: fre feb 24, 2006 23:13 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: mån maj 10, 2004 09:09Inlägg: 2717Ort: Örebro
Lindvall skrev:
Mest DVD-filmer faktiskt... är väl uppe i sisådär 230 nu, vilket inte är alltför imponerande, men det börjar arta sig =)

Inte imponerande? Det är sådana kommentarer som får en att känna sig liten i jämförelse med min samling på drygt 60 exemplar. :lol:

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 4
77 inlägg
Gå till sida 1, 2, 3, 4  Nästa
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori