Här diskuteras i stort sett vad som helst.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Inferno
Goremeister
Goremeister

Inlägg av Inferno »

Fast är det bara jag som tycker det är roligare att skaka tass med hundar i WarioWare än att slakta massa zombies?
a.k.a Bhoot
Användarvisningsbild
Robinism
Gorehound
Gorehound
Kontakt:

Inlägg av Robinism »

WarioWare är riktigt kul, speciellt till DS.
Användarvisningsbild
Inferno
Goremeister
Goremeister

Inlägg av Inferno »

det var snäppet bättre till Wii. Tänk om jag tyckte det var lika kul att skaka tass med min riktiga hund också.

Ska passa på att slå ett slag för Yoshis Island DS också. bra plattformsspel med ganska mäktigt tuggmotrstånd mot slutet av spelet.
a.k.a Bhoot
Användarvisningsbild
Sephiroth
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Sephiroth »

PFI: Det är ju jättekul att skaka tass med din riktiga hund. :D
Men ja, WarioWare är ett fantastiskt koncept.
The farmers have won. We have lost.
Användarvisningsbild
Inferno
Goremeister
Goremeister

Inlägg av Inferno »

Det är ju kul att någon tycker det. Tyvärr så slutar hon ju inte om du väl börjar skaka tass med henne.

WarioWare är otroligt kul ja. fick mig att glömma Zelda en hel helg!
a.k.a Bhoot
Användarvisningsbild
ichi
Gorehound
Gorehound

Inlägg av ichi »

Någon Som vet vad jag kan få för min Amiga CD32 + 2 handkontroller med 10 spel/skivor + 3 demo skivor ? Den fungerar ! Lucka Borta på Baksidan !

1. Striker
2. Simon The Sorcerer
3. Pinball Fantasies
4. The Classic Lotus Trilogy
5. Now That What I Call Games 1 (100 Spel)Tror man måste ha mus på en del
6. Now That What I Call Games 2 (100 Spel) Tror man måste ha mus på en del
7. Diggers
8. Darkseed
9. The Labyrinth Of Time
10. Goldfish

+ 2 CD32 Gamer och The Demo Disc 2.0

Lite Bilder

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Evil Gus
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Evil Gus »

Har som sagt tänkt köpa en xbox 360 framöver och har två "nybörjar" frågor om maskinen: Hur stor är den i förhållande till den vanliga xboxen? (frågar därför att jag tänkt ställa den på den vanliga xboxens plats i hyllan)

Min andra fråga rör xbox live guld (eller va de heter). Vet att de har funnits till den gamla boxen oxå men det är enbart nu när 360 kommit som jag blivit intresserad av att skaffa det! Så hur funkar det? (betänk att jag är nybörjare) Måste jag skaffa ett nytt abonemang likt mitt telia bredband (för i såfall så skippar jag det, har nog med räkningar) eller får man ett kontantkort som man fyller med pengar (likt ett telefonkort)! Måste man ha telefonuttag i närheten (som med bredband) eller räcker det med att slå in nån kod?
Är som sagt nybörjare så utförlig beskrivning tar jag tacksamt emot (på fråga 2).
"I dont step on toes, i step on necks"- Chuck Norris
Användarvisningsbild
ichi
Gorehound
Gorehound

Inlägg av ichi »

Evil Gus: Jag tycker du ska vänta ett tag med att köpa XBOX 360. Dom kanske ska släppa en XBOX 360 med 120GB HDD, Ny Processor och med HDMI utgång.
http://www.minhembio.com/nyheter/914
Användarvisningsbild
Evil Gus
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Evil Gus »

Ichi:
Får fundera på det. Har tänkt att köpa en i mars eller april månad (har för mycket utgifter just nu). Är riktigt sugen på dead rising så längre än så kan jag nog inte hålla mig :wink:
"I dont step on toes, i step on necks"- Chuck Norris
Användarvisningsbild
Fiskarn
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Fiskarn »

Även jag börjar bli sugen på en 360. Dead Rising och Gears of War verkar riktigt coolt. Sen ska väl 360 få Guitar Hero också? Körde det i helgen på PS2, fruktansvärt skoj :D. Wii hoppar jag nog över tills vidare. Zelda är jag grymt sugen på dock men resten av spelutbudet är jag inte så intresserad av.

Playstation 3 verkar bli cool. Men 6000kr? Nja, lite väl dyr för mig.

Ingen som vill stödja mitt kommande inköp genom att köpa min chippade Xbox (extra stor hårddisk samt 2 kontroller samt klarar backup-spel)? :D;). Köpte den i somras men har inte spelat speciellt mycket.

EDIT: Hittade en länk i tråden som Ichi postade. Verkar som att Microsoft bara säger att det är ett rykte (än så länge iaf :)) om en ny version: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=71634
You'll never walk alone
Användarvisningsbild
Fiskarn
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Fiskarn »

Då har man skramlat ihop pengar till en Xbox 360 + Gears of War :). Någon här som lirar det online? Kan adda er på live så kan vi lira någon dag när jag väl får hem spelet och boxen :D. Borde bli på fredag, hoppas jag.
You'll never walk alone
Användarvisningsbild
Vuus
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Vuus »

Fiskarn skrev:Då har man skramlat ihop pengar till en Xbox 360 + Gears of War :). Någon här som lirar det online? Kan adda er på live så kan vi lira någon dag när jag väl får hem spelet och boxen :D. Borde bli på fredag, hoppas jag.

Jag lirar en del Live, heter Vuus även där. Alltid kul med en massa svenskar på listan!
Användarvisningsbild
Fiskarn
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Fiskarn »

Låter finfint det :).
You'll never walk alone
Användarvisningsbild
Fiskarn
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Fiskarn »

Kunde inte hålla fingrarna i styr utan drog iväg en beställning på en PS2 :). Verkar finnas en hel sjö med coola spel. Beställde spelen Okami, God of War och Shadow of the Colossus (stavas?). Blir nog Final Fantasy 12 sen när det släpps + God of War 2.

Snart kommer ju Guitar Hero II till Xbox 360 med bland annat Iron Maidens låt "The Trooper" :).
You'll never walk alone
Användarvisningsbild
lizzardking
King of Splatter
King of Splatter
Kontakt:

Inlägg av lizzardking »

God of War är underbart :D
Fastnade vid en boss i slutet för ett halvår sedan och inte förrän i går fick jag ner aset :P
Nu jävlar ska det slaktas igen :D
If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Användarvisningsbild
Sephiroth
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Sephiroth »

Äh lizzie, God of War kan ju slänga sig i väggen! :wink:
Fiskarn; det riktigt bra köpet du gjorde var Shadow of the Colossus som kan vara ett av de bästa PS2-spelen (spelen överhuvudtaget) någonsin.
The farmers have won. We have lost.
Användarvisningsbild
Happy Hamster
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Happy Hamster »

Visst funderar jag på att köpa en X-Box 360 och en Wii, men dom är ju så jäkla dyra. :(
Så jag får väl nöja mig med min gamla vanliga X-Box. Vilket ju inte är fy skam eftersom spelen är så förbannat billiga. Allihop kostar ju typ bara 100 spänn styck. :)
Även känd som Angry not Crazy
mina filmer
Användarvisningsbild
cozzi
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av cozzi »

Fiskarn:
Har suttit med Okami halva helgen och det är lätt det mest underhållande och visuellt överdådiga jag spelat på väldigt, väldigt länge. Belive the hype (för en gångs skull :wink: ).
Annat kul till PS2:an (förutom dom du nämnde att du hade köpt) är ju Burnout: Revenge och Resident Evil 4.
"-There are people online, you could give them a million dollar check while they're getting a blowjob and they'd find something to complain about." (Frank Darabont)
Användarvisningsbild
lizzardking
King of Splatter
King of Splatter
Kontakt:

Inlägg av lizzardking »

Eller varför inte God Of War :D
Nämnde jag att jag är i slutet nu :P
If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Användarvisningsbild
AndiOne
Moderator
Moderator

Inlägg av AndiOne »

Mina kära Wii-bröder!

Har ni köpt några VC spel än?
Användarvisningsbild
cozzi
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av cozzi »

Har blivit beroende av Rockstars Canis Canem Edit/Bully. Mycket underhållande skolsimulator med allt vad det innebär av att sköta skolarbete, slåss med jocks, undvika ordningsvakter, cykelrace etc. Fascinerande att detta förhållandevis harmlösa spel orsakade en sådan moralpanik att dom först fick byta namn på det och att sedan både El-Giganten och Åhlens vägrade ta in det. ("Våldet" i spelet ligger på nivån slangbellor, klipulver och kalsongryck :wink: .)
"-There are people online, you could give them a million dollar check while they're getting a blowjob and they'd find something to complain about." (Frank Darabont)
Användarvisningsbild
Inferno
Goremeister
Goremeister

Inlägg av Inferno »

Nope inga VC spel ännu. Jag sitter med Phenix Wright: And Justice For All till DS just nu. Och ser fram emot Trauma Center
a.k.a Bhoot
Användarvisningsbild
ZombieBoy
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av ZombieBoy »

när kan man köpa WII i butik???
Zombieboy is back in da hood!
Användarvisningsbild
Pazzo
Moderator
Moderator

Inlägg av Pazzo »

Har bokat ett Wii, och de sa att det kan dröja (i värsta fall) till juni innan jag får mitt, så det lär ju dröja innan de har det i butik.
min filmsamling: http://minhembio.com/boardedroom/film

Sveriges bästa e-tidning för skräck-, kult- och genrefilmsentusiaster: http://www.frombeyond.se
Användarvisningsbild
Inferno
Goremeister
Goremeister

Inlägg av Inferno »

till juni? är suget SÅ stort fortfarande??
a.k.a Bhoot
Skriv svar