Här diskuteras i stort sett vad som helst.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Re: Drömtråden

Inlägg av Alexander »

Om man skulle ta och uppdejta dena här tråden med en skum en jag hade för sådär 2 veckor sen:

Jag var på Arlanda (eller nån annan flygplats) och hoppade på ett plan som visade sig gå till Italien. Precis när jag kom på planet insåg jag mitt misstag och ropade "Men det här är ju fel plan! Jag måste av!"

Av nån märklig anledning stod jag bara kvar utan att gå av planet. Snart dags att lyfta och nu var planet förvandlat till ett flygande hangarfartyg. Jag tänkte "Men jag måste av fort som fan!" då räddningen kommer i form av en pilot som säger "Jag kan hjälpa till!"

Så han och jag hoppar i nån kanot med segel och hjul på och glider nerför en ramp och åker runt i värsta folkrace-stil på landningsbanan, han stannar till slut varpå jag hoppar av och tackar för hjälpen :D :P
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Användarvisningsbild
Peter Bark
Splatterhead
Splatterhead

Inlägg av Peter Bark »

Jiiiipiiiiiiiiii ännu en kanon dröm av the big orange rabit :lol: :lol:
What´s wrong I´m your son
Användarvisningsbild
Peter Bark
Splatterhead
Splatterhead

Inlägg av Peter Bark »

Jag ska printa ut alla kaninens drömmar å klistra ihop till en liten bok som jag sedan ska ge ut, självklart ska du få din beskärda del av kakan rabbit :D
What´s wrong I´m your son
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

Peter Bark skrev:Jiiiipiiiiiiiiii ännu en kanon dröm av the big orange rabit :lol: :lol:

Ja så går det när man sniffar lim istälelt för att göra nåt vettigt av sitt liv :lol: :lol: :lol:

Peter Bark skrev:Jag ska printa ut alla kaninens drömmar å klistra ihop till en liten bok som jag sedan ska ge ut, självklart ska du få din beskärda del av kakan rabbit :D

Och vad ska den heta? "Puff the magic dragon" såklart! :lol: Men det är bra du, jag behöver mer pengar till min blödande plånbok 8)
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

Sutter Cane
Splatterhead
Splatterhead

Inlägg av Sutter Cane »

Flera dagar i sträck har jag drömmt samm grej: Jag strosar omkring på gatorna i en stad,staden har växlat och ibland varit Göteborg, Stocholm, Kiruna och nu senast Narvik, den gemensamma nämnaren mellan städerna är att det är mörkt och snöar lite.

Då träffar jag på ett gammalt Göteborskt par som åker omkring i en teater-vagn och sen står de på gatorna och försöker kränga teater. Deras föreställnig heter nåt i stil med "Kålles och Adas".
Det brukar kosta en fentilapp att se spektaklet och ibland får manmed varma chips på köpet.

Själva teatervagnen är oväntat stor och fylld med röda sidendrapperier och ljuskronor (dock är det ganska slitet i alla fall)
Paret brukar sätta upp någon sorts fars med billiga ordvitasar och komplicerad slapstick. De spelar alltid en 5,6 roller var också.

Nu är det så att dom är ganska alkoholiserade och dekade så det brukar bli lite fel (de glömmer sina repliker, kulisserna rasar ihop etcetera.) men på något sätt lyckas dom alltid ro iland föreställningen i alla fall.
Det sorgliga är att de egentligen inte alls vill syssla med dethär yrket. Dom vill hellre dricka och prata om den gammla goda tiden när de var välkännda.

Och för varje gång jag drömmer om dom har de blivit mer dekade och mer alkoholiserade.

....Jag har ingen aning om varför jag drömmer om dehär mäniskorna. De har ABSOLUT INGENTING med mitt liv att göra.
:shock:

Nån som är analytiskt lagd? :|
Do you read Sutter Cane?
Användarvisningsbild
AndiOne
Moderator
Moderator

Inlägg av AndiOne »

De kanske är du i framtiden? =O)
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Re: Drömtråden

Inlägg av Alexander »

Kanske kan uppdejta tråden igen med en dröm jag hade för ett bra tag sen.

Jag var väldigt gammal (sådär 85-90 år) och levde egentligen bara på lånad tid. Jag bodde i nån gammal lägenhet i stan och jag, Stellan Skarsgård och Ingmar Bergman (att mannen ännu lever! :shock: :wink: ) planerade att göra ett riktigt mastodontfilmprojekt.

Yay, jag kommer bli regissör! :D :wink:
Mina filmer

Bruno Mattei

Användarvisningsbild
Haiylund
Goremeister
Goremeister

Inlägg av Haiylund »

Grattis kaninen! :D
All you need is love.
Användarvisningsbild
cozzi
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av cozzi »

kaninen:
Exakt var någonstans köper du dina droger? :wink:
"-There are people online, you could give them a million dollar check while they're getting a blowjob and they'd find something to complain about." (Frank Darabont)
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

cozzi skrev:kaninen:
Exakt var någonstans köper du dina droger? :wink:

hemlagat är bäst 8) :P
Mina filmer

Bruno Mattei

Användarvisningsbild
final_cut
Gorehound
Gorehound

Inlägg av final_cut »

Har haft min första mardröm på länge. Jag var en astronaut och befann mig ensam ombord på ett rymdskepp á la 2001: Ett rymdäventyr. Hela drömmen består av att jag sitter i min dräkt och stirrar ut i rymden medan jag funderar på att hoppa ut. Inte att jag vill, utan för att jag måste av nån anledning. Men jag vågar inte, hela rymden känns så stort och jag som är höjdrädd vågar mig inte ens till kanten av utgången (eller vad man nu kallar det i ett rymdskepp), men jag är väl medveten att jag MÅSTE om jag ska överleva. Mest rädd är jag för att kontakten mellan mig och rymdskeppet ska brytas när jag väl hoppat ut och att jag hamnar svävande ut i oändligheten.

Hela drömmen präglades av en undergångsstämning, lite som när Dr. Bowman måste ta sig tillbaka in i rymdskeppet efter att HAL stängt ut honom.

Inser nu att 2001 är en skräckfilm! :shock:
Sutter Cane
Splatterhead
Splatterhead

Inlägg av Sutter Cane »

Kanske inte en gapskratts-rolig dröm, men jag har i alla fall drömt att min storasyster tjatat på mig om att vi ska se Suspiria.
....vilket inte riktigt stämmer med verkligheten.
Do you read Sutter Cane?
Användarvisningsbild
Daninsky
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic
Kontakt:

Inlägg av Daninsky »

Jag drömde en sjuk grej i natt!

Forumet hade get together hemma hos Hebbe som bodde antingen i Mexico eller Spanien. Personer jag kommer ihåg som va där va bl.a. Lizzardking (såg ut som i verkligheten), Femto (såg väldigt konstig ut), Ronny (från ronnys rullar), Pazzo, Sephiroth och lite andra. Jag o mina polare Fille (han som va med mig i Stockholm på MoH grejjen) va där också, vi skulle spela in en thrashdemo för Hebbe hade en studio. Allt va mycket konstigt men ändå verkligt som så ofta i drömmar. Sen började en brud o en kille bråka (inga på forumet) och den ena drog pistol, jag lyckades få tag på pistolen o sköt ihjäl en av dom (killen tror jag) och så kom en buss med poliser o hämta mig. Det satt några andra i bussen också. Vi stannade o käkade på en mexicans resturang på vägen till fängelset och sen kommer jag inte mycket mer. Jag tror jag lyckades fly och kom tillbaka till hebbe men det är mycket suddigt. Förövrigt så hade Hebbe ett bollhav!
It's good for girl to meet boy in park but better for boy to park meat in girl.

FNA Smulan.

Over and out.
Användarvisningsbild
Haiylund
Goremeister
Goremeister

Inlägg av Haiylund »

Oj, det där borde man ju försöka sig på att filmatisera, en framtida filmklassiker!? 8)
All you need is love.
Användarvisningsbild
Daninsky
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic
Kontakt:

Inlägg av Daninsky »

Ja verkligen, hade varit sjukt svårt att få den rätta känslan dock. ganska osammahängande också!

FNA Smulan.

Over and out.
Användarvisningsbild
lizzardking
King of Splatter
King of Splatter
Kontakt:

Inlägg av lizzardking »

Det bollhavet har jag varit i :P
If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Användarvisningsbild
Daninsky
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic
Kontakt:

Inlägg av Daninsky »

Det kan jag tänka mig! I drömmen fungerade du dock som studiotekniker!

FNA Smulan.

Over and out.
Användarvisningsbild
lizzardking
King of Splatter
King of Splatter
Kontakt:

Inlägg av lizzardking »

Vad kan jag säga, jag har ju en viss vana av just rattar :wink:
If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!

Användarvisningsbild
Daninsky
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic
Kontakt:

Inlägg av Daninsky »

Ojoj! Den satt som den skulle. Men då måste du veta hur du hanterar spakar också eller!? :wink:

FNA Smulan.

Over and out.
Användarvisningsbild
lizzardking
King of Splatter
King of Splatter
Kontakt:

Inlägg av lizzardking »

Det är Hebbes avdelning :D

Användarvisningsbild
mamoulian
King of Splatter
King of Splatter
Ort: Beneath the Engulfed Metropolis of Noxious Exhalations

Inlägg av mamoulian »

Drömde att jag låg i samma säng med en gammal studiekamrat - en härlig och tuff isländsk tjej med rödglödgat hår ... :D :oops:
And then when she told me she was gonna', like, wreck my car... I didn't know WHAT to do!

Tread slowly the path of my blog!

The Collection
Användarvisningsbild
lizzardking
King of Splatter
King of Splatter
Kontakt:

Inlägg av lizzardking »

You naughty boy :D

Användarvisningsbild
Hellbender
Moderator
Moderator

Inlägg av Hellbender »

Ha, ha underbar dröm Smulan. Bara en liten fundering, hur vet du att jag har ett bollhav? :shock: :wink:
"Gud skapade kvinnan bara för att djävlas med oss män!"

Gud skapade lizzardking bara för att djävlas med Hellbender!"
Användarvisningsbild
Daninsky
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic
Kontakt:

Inlägg av Daninsky »

Det va väl mest ett önsketänkande som visade sig stämma! :wink:

FNA Smulan.

Over and out.
Användarvisningsbild
cozzi
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av cozzi »

smulan:
Du ligger alltså och drömmer om Hellbenders färgade kulor :shock: .
"-There are people online, you could give them a million dollar check while they're getting a blowjob and they'd find something to complain about." (Frank Darabont)
Skriv svar