Här diskuteras i stort sett vad som helst.
Användarvisningsbild
Peter Bark
Splatterhead
Splatterhead

Re: Drömtråden

Inlägg av Peter Bark »

Alexander skrev. "Den handlade om att jag var i klassrummet i skolan men jag gick omkring i "slow-motion" (ni vet som i filmer) och jag råkade gå rakt in i en kille som låg på sin bänk(?) Han sa typ: "Kan du flytta på dig?" "Jag är långsam idag" svarade jag"

Alltså den här leveln av humor har jag inte stött på förut, skrattar så att tårarna trillar :lol: :lol: :lol:
Senast redigerad av Peter Bark den fre mar 24, 2006 10:28, redigerad totalt 1 gånger.
What´s wrong I´m your son
Användarvisningsbild
Daninsky
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic
Kontakt:

Inlägg av Daninsky »

Drömde att jag o två polare va ute hos en av dom och skulle kolla på Blind Dead filmerna. Mer än så kommer jag inte ihåg.
It's good for girl to meet boy in park but better for boy to park meat in girl.

FNA Smulan.

Over and out.
Användarvisningsbild
Steppo4u
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Steppo4u »

Alexander skrev:Nu gott folk kommer en ny spännande dröm jag hade igår när jag vilade hemma efter skolan. Den handlade om att jag var i klassrummet i skolan men jag gick omkring i "slow-motion" (ni vet som i filmer) och jag råkade gå rakt in i en kille som låg på sin bänk(?) Han sa typ: "Kan du flytta på dig?" "Jag är långsam idag" svarade jag.

Men han sparkade till mig så jag svävade upp (ni vet som i "Crouchin tiger hidden dragon") på en bänk. Det var som att gå på månen så jag hoppade omkring lite mer i klassrummet (precis som på månen ingen tyngdlag) :D :lol:

"Vilade hemma efter skolan" = Rökte diverse substanser i den nerkylda bongen med hjälp av stormtändare..?
The way I feel I don’t expect to go to sleep for a year. I’m on fucking fire.
Bild
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

Peter Bark skrev:Alexander skrev. "Den handlade om att jag var i klassrummet i skolan men jag gick omkring i "slow-motion" (ni vet som i filmer) och jag råkade gå rakt in i en kille som låg på sin bänk(?) Han sa typ: "Kan du flytta på dig?" "Jag är långsam idag" svarade jag"

Alltså den här leveln av humor har jag inte stött på förut, skrattar så att tårarna trillar :lol: :lol: :lol:

hehe, men det är 100% sant! :) Jag sa det av nån märklig anledning till killen. Kul att man kan underhålla dig Peter 8)

Steppo4u skrev:"Vilade hemma efter skolan" = Rökte diverse substanser i den nerkylda bongen med hjälp av stormtändare..?

nope, gick o la mig på sängen och började nästan sova direkt efter att jag kommit in i lägenheten
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Användarvisningsbild
Peter Bark
Splatterhead
Splatterhead

Inlägg av Peter Bark »

Alexander ingen ny dröm å bjuda på? :P
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

Peter Bark skrev:Alexander ingen ny dröm å bjuda på? :P

hmmm...nej inte direkt vad jag kan minnas tyvärr. Får vässa hjärncellerna lite så kanske jag minns nån som ligger långt inne i bakhuvudet 8)
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Re: Drömtråden.

Inlägg av Spietato »

När jag var mindre hade jag en dröm om att jag föll i en spiral i rymden ner till en tunnelbana där fastnade jag med huvudet genom en vägg (som nåt slags spöke somkan gå igenom väggar) och sen kommer tåget o så minns jag inte mer, tror jag vaknade upp efter det oftast.

Drömde ofta att man var jagad av ett monster i sin egna lägenhet o man kunde bara krypa sakta o monstret kom närmare o närmare.
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

Stor orange kanin skrev:Haha, även jag har drömt sånt 8)

Inatt drömde jag nåt skumt. Det handlade om att jag var med i Friday the 13 #4 men den handlade inte ett dugg om Jason eller kåta tonåringar, nej det var en massa zombier som intog en stad.

Sen ändrades de till att jag låg i en säng på en mörk blixtrande äng och bakom ett staket(mitt på ängen?!) stod ett spökbarn, ungefär som ett av de i Grudge, det tittade på mig och sa nåt i stil med: "Är du rädd?" "Nej" svarade jag

Har fan också drömt att jag var med i en film... när jag var Terror på Elm Street-fanatiker så drömde jag att jag var med i 1a filmen och hjälpte till med att fånga in Freddy.
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

Peter Bark skrev:Alexander skrev. "Den handlade om att jag var i klassrummet i skolan men jag gick omkring i "slow-motion" (ni vet som i filmer) och jag råkade gå rakt in i en kille som låg på sin bänk(?) Han sa typ: "Kan du flytta på dig?" "Jag är långsam idag" svarade jag"

GAAAHAHAHAHA XD XD XD jag med
Senast redigerad av Spietato den sön maj 21, 2006 05:53, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

Stor orange kanin skrev:Drömde sjukt igår igen. Jag, min mamma och brorsa var åkte upp till ett spökhus i Norrland. Vi kom dit på ljusa dagen(ingen spöken alltså) och en dvärgkvinna hälsade oss välkommna. Därefter såg jag två tjejpolare ligga och sova i sina sovsäckar och en mumlade nåt om "Du ska va med i vår nästa B-skräckfilm"

Dagen därefter stod det om mig i lokaltidningen också. "Otroligt ful ung man skymtad i byn" typ. Det var många gamla tanter som hade gått omkring och klagat på mig när vi var där

"It has finally happened, you've lost your mind"

Jag själv kommer ihåg massa sjuka drömmar nu på en o samma gång...
iaf. en gång drömde jag att två vampyr-odjur typ (nästan monster) hade blodigt sex o bet varandra och jag bara kollade på o sa "varför gör ni så?"...
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

Stor orange kanin skrev:
final_cut skrev:Får jag använda era drömmar till mina manus? Ni är ju genier! Fortsätt drömma!

javisst, bara du nämner oss i eftertexterna! 8)

"This movie is based on a dream dreamt by Alexander"
gva1116
Splatter fan
Splatter fan

Inlägg av gva1116 »

Spietato skrev:
Stor orange kanin skrev:
final_cut skrev:Får jag använda era drömmar till mina manus? Ni är ju genier! Fortsätt drömma!

"In the vein of 'Suspiria', the ending of this movie is based on a dream."
"They're all going to laugh at you!"
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

gva1116 skrev:
Spietato skrev:
Stor orange kanin skrev:

Sluta tjata om din jävla Suspiria XD XD
gva1116
Splatter fan
Splatter fan

Inlägg av gva1116 »

Spietato skrev:
gva1116 skrev:
Spietato skrev:
Stor orange kanin skrev:

Låt oss tänka efter hur mycket jag brukar prata om den... :P Jag ska mobba dig för att du sätter en skitfilm som "Cannibal Holocaust" före "Suspiria". :mrgreen:
Användarvisningsbild
Happy Hamster
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Happy Hamster »

I natt drömde jag att jag åt upp ett stort marshmallow, när jag sedan vaknade på morgonen så märkte jag att min kudde var borta? :o
Även känd som Angry not Crazy
mina filmer
Användarvisningsbild
Spietato
Gorehound
Gorehound

Inlägg av Spietato »

gva1116 skrev:
Spietato skrev:
gva1116 skrev:
Spietato skrev:
Stor orange kanin skrev:

Låt oss tänka efter hur mycket jag brukar prata om den... :P Jag ska mobba dig för att du sätter en skitfilm som "Cannibal Holocaust" före "Suspiria". :mrgreen:

Det enda dåliga med Cannibal Holocaust är att dom dödar riktiga djur.
Sen är allt annat grymt bra. :jason:
gva1116
Splatter fan
Splatter fan

Inlägg av gva1116 »

Spietato skrev:
gva1116 skrev:
Spietato skrev:
gva1116 skrev:
Spietato skrev:
Stor orange kanin skrev:

Det enda dåliga med Cannibal Holocaust är att dom dödar riktiga djur.
Sen är allt annat grymt bra. :jason:

Tss. :P
Användarvisningsbild
gokudo
Shinjuku Drifter
Shinjuku Drifter

Inlägg av gokudo »

I natt drömde jag om Mad Max och tyckte att det var Mels bästa rollprestation so far! Sen kom Mel och bekräftade det men började snacka massor av bra skit om Brave heart, då vaknade jag (tack o lov!)! :D
http://img684.imageshack.us/img684/6397/616i.jpg
SMURFJÄGARE!!!
------------------------------------------
"Given the choice of Hollywood or poking steel pins in my eyes, I'd prefer steel pins." - Mike Leigh
Användarvisningsbild
dr alban
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av dr alban »

Dömde att min Mormors hur var besat av Exorsisten och jag var skit-sur för att i det rum som Exorsisten fanns hade jag två filmer som jag måste rädda,det var super-rullarna Eagel Island och War Dog, sen på nåt konstigt vis så är jag ute och i en skog och blir jagad av grådvärjar från Ronja Rövardotter, Sen vaknade jag
Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Användarvisningsbild
lizzardking
King of Splatter
King of Splatter
Kontakt:

Inlägg av lizzardking »

Drömde i natt att jag tillsammans med de goa gubbarna i Darkthrone skulle skriva en låt ihopa i en stuga.
Det slutade med att vi drogade ner oss på neandertalare-nivå allihopa och fick till slut fram en låt som hette Mare-ritt :shock:
(Mare-ritt syftar på förr i tiden när bönderna kom ut och fann djuren dyngsvettiga och utmattade i stallen efter en natt, då hade Maran varit framme och ridit dem hela natten).
Kom ihåg mer imorse när jag vaknade och tror till och med jag kom ihåg texten.

Det värsta var att det var ingen komisk dröm utan den var rätt obehaglig på sätt och vis, tror till och med vi hade besök i stugan av något :lol:
If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Användarvisningsbild
Peter Bark
Splatterhead
Splatterhead

Inlägg av Peter Bark »

Detta "obehagliga något" var förmodligen Hellbender som ville lägga ett trummkomp :D
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

lizzardking skrev:Drömde i natt att jag tillsammans med de goa gubbarna i Darkthrone skulle skriva en låt ihopa i en stuga.
Det slutade med att vi drogade ner oss på neandertalare-nivå allihopa och fick till slut fram en låt som hette Mare-ritt :shock:
(Mare-ritt syftar på förr i tiden när bönderna kom ut och fann djuren dyngsvettiga och utmattade i stallen efter en natt, då hade Maran varit framme och ridit dem hela natten).
Kom ihåg mer imorse när jag vaknade och tror till och med jag kom ihåg texten.

Det värsta var att det var ingen komisk dröm utan den var rätt obehaglig på sätt och vis, tror till och med vi hade besök i stugan av något :lol:

fyfan vad jag blir avis här! Sitta och röka en holk med Fenriz och Nocturno culto är ju för fan varje mans dröm! :lol: Fan va mysigt ni måste ha haft det! :lol: :D
Mina filmer

Bruno Mattei

Användarvisningsbild
dr alban
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av dr alban »

Drömde att jag träffade Steven Seagal i Köping utanför krogen och började smöra för honom om hur cool han är

Har drömt att jag har spöat P.G Hylens karaktär i Sökarna på en tunellbanestation
Det är så synd om fotomodellen. Hon får ingen mat. Hamburgaren tar de ifrån henne, när de har fotat klart. Stackars lilla fotoprinssesan måste ha diet. Men hon vet att hon är vacker måste stå emot sina hunger attacker.
Användarvisningsbild
lizzardking
King of Splatter
King of Splatter
Kontakt:

Inlägg av lizzardking »

Stor orange kanin skrev:
fyfan vad jag blir avis här! Sitta och röka en holk med Fenriz och Nocturno culto är ju för fan varje mans dröm! :lol: Fan va mysigt ni måste ha haft det! :lol: :D

Tror fanimej att Satyr från Satyricon var med på ett hörn med :lol:
Sen var det hårdare grejor än holk med :wink:
Mysigt men obehagligt, tror till och med de var ställda i drömmen inför vad som skedde :P
If you're going to become true dodgeballers, then you've got to learn the five d's of dodgeball: dodge, duck, dip, dive and dodge!

Bring Me The Blogg Of lizzardking
Användarvisningsbild
Daninsky
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic
Kontakt:

Inlägg av Daninsky »

Efter att igår ha läst ut The Black Dahlia av James Ellroy drömde jag om Elisabeth Short. Under delar av drömmen levde hon och jag va med henne sen såg jag hennes sargade kropp liggandes i gräset. Det var otäckt.
Det är nått med detta fallet som är inbjudande och mystiskt. Det är lätt att bli besatt...
It's good for girl to meet boy in park but better for boy to park meat in girl.

FNA Smulan.

Over and out.
Skriv svar