Polls som inte passar in under de olika delforumen, samt små quiz-tävlingar (vem är egentligen mest kunnig här på forumet?)

Vilket forum är bäst ??

skrackfilm.org
26
79%
filmsamling.se
7
21%

Antal röster: 33

Användarvisningsbild
357vigilante
Splatterhead
Splatterhead

Re: Vilket forum är bäst ??

Inlägg av 357vigilante »

Vi kanske ska skriva vilket forum som inte är bäst? :idea:
Det är Videoferox, riktigt knepig mentalitet o attityd som där nu råder!
Rena rama Gestapomoderatorn som domderar likt en Donald Trump. :-q
Ähhh, fy fan lägg ner skiten! \m/
Användarvisningsbild
hatchet
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av hatchet »

Videoferox? Vad är det för nå't? 8-x
World of Hatchet's
Splatter & Horror
Est. 1974
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

swegore skrev:Alexander tack så mycket för de fina orden, att bli kallad legend, jag har spenderat snart 20 år på att driva skräck och skräckfilm i Sverige på olika sätt, som du säger så var (vad jag vet) Wicked-Splatter det första skräckfilmsforumet/plattformen på svenska.

Paralellt med mitt skräckintresse så var jag med och grundande #hack.se och skriv i olika "hackinggrupper". Detta resulterade att jag jobbat med IT-säkerhet professionellt i snart 25 år, det stämmer bra att jag syns ofta i TV-rutan där jag pratar om digitala hot :) Men det är en annan sak, här är jag för att prata om skräckfilm :)

SweGore är inte dött, sidan finns kvar, dock är det rätt mycket "skada" som skett då alla bilder blev raderade, men den finns på swegore.wordpress.com (domänen ska pekas om). Jag håller på med ett nytt projekt som heter skitfilm.se där jag tänkte recensera riktigt värdelös film då jag älskar B-film.

Livet går upp och ned hela tiden, men allt är bra tack :)

Ja du är lite av en "trailblazer" (som bryter ny mark) tycker jag absolut (iallafall om man var tonåring runt millenieskiftet, typ som jag)! All heder åt dig och hoppas "skräck/skräpfilmsintresset" hänger kvar ett tag (i ur & skur) gamle gosse! :mrgreen:

Ska ha dig i åtanke och se om det kan bära frukt (alltså Skitfilm.se) hehe :twisted: 8) Även om det inte blir ett "gammaldags" (tänk phpbb) forum, så kanske det blir recensioner med chans att kommentera etc? Forum eller ej, alltid kul att det händer något nytt på svenska "skräck-scenen" :D
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Användarvisningsbild
hatchet
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av hatchet »

Swegore får gärna hänga på detta forum, om o när han/du har tid. :ymparty:

Alla inbitna skräckfantaster är ju naturligtvis varmt välkomna, då
som nu som se'n. Naturligtvis alla nyblivna oxå. 8)
World of Hatchet's
Splatter & Horror
Est. 1974
Skriv svar