Författare |
Meddelande |
< Bytes ~ Lucio Fulci Collection (Anchor Bay) + Santa Sangre m.m. |
DoTheMonkey
|
Postat: mån jun 13, 2011 17:45 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: ons mar 24, 2010 14:59Inlägg: 488Ort: Stockholm & Örebro
|
[ Lucio Fulci Collection: Vol 1 - The Beyond / House By The Cemetery (Anchor Bay US) Mint Condition OOP 2-disc Uncut (Anamorphic Widescreen) Santa Sangre (Comstar R0) Mint Condition OOP 2-disc Uncut Digipack (Anamorphic Widescreen) Chainsaw Cheerleaders (Sick Films) Ltd. 350/450 Mint Condition OOP Rated X (Studio S / Noble) Mint Condition Black Demons (Shriek Show) Mint Condition Man From Deep River (Shriek Show) Mint Condition The Being (Shriek Show) Mint Condition OOP Videodrome (Universal Sweden) Mint Condition OOP (Svensk utgåva, står alltså bara: "David Cronenberg's" och inte "Un film de..") Squirm (MGM) Mint Condition Killer Klowns From Outer Space (MGM) Mint Condition Murdercycle (Full Moon US) Mint Condition OOP Taxi Driver (Atlantic) Steelbook Mint Condition OOP Killer Condom (Troma) FX - Jörg Buttgereit Mint Condition OOP Inferno (Arrow UK) Mint Condition City Of The Living Dead (Arrow UK) Mint Condition Axe (ILC Entertainment Ltd/Something Weird) Mint Condition Massacre Time Lucio Fulci (Televista) Mint Condition OOP Dark Night Of The Scarecrow (VCI Ent.) Mint Condition  Human Beasts/Blue Eyes Of The Broken Doll (BCI/Deimos) Mint Condition OOP Burning Moon (Laser Paradise) Mint Condition OOP Bytes mot något kul! DVD eller BD-filmer. Några favoritbolag: Criterion RaroVideo Mondo Macabro Subversive Code Red Scorpion Records Intervision Marketing (Germany) X-Rated Eyecatcher Synapse NoShame Troma Full Moon Cult EpicsAnchor Bay (Endast tins & ltd. ed.) Blue Underground (Endast BD) Kom med förslag! Klassiker, Skräckfilm (Pre-1995), Kult film m.m. Har du någon flummig eller udda film så tveka inte att kolla om någon av filmerna ovan kan vara av intresse!
_________________ KÖPES/BYTES "Death is just the beginning" *that's why I love... "The Return of the loving dead!" |
Senast redigerad av DoTheMonkey mån aug 29, 2011 00:37, redigerad totalt 8 gånger.
|
|
|
DoTheMonkey
|
Postat: tor jun 16, 2011 10:46 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: ons mar 24, 2010 14:59Inlägg: 488Ort: Stockholm & Örebro
|
Uppdaterat! Byter helst!
_________________ KÖPES/BYTES "Death is just the beginning" *that's why I love... "The Return of the loving dead!" |
|
|
|
Pisano
|
Postat: tor jun 23, 2011 02:12 |
|
|
Gore Addict Blev medlem: tor apr 10, 2008 21:23Inlägg: 385
|
Har försökt få sålt Fulci-dubblarna, volym 1 och 2, sedan kanske 4-5 år nu. 200 spänn styck och inte ett pip från någon. Mycket annat får man sålt, men att det ska vara så svårt med de där två. Kanonfina utgåvor ju, och utgångna så det smäller om det. Själv har jag då valt att behålla mina hellre än att rea bort dom. Så vill ni köpa den så kan ni vända er till DoTheMonkey med andra ord
|
|
|
DoTheMonkey
|
Postat: sön jun 26, 2011 08:32 |
|
|
|
Tackar för de lovorden Pisano!  håller med, riktigt fina utgåvor i fulci-samlingarna. Gör mig endast av med den för att jag även har lösutgavorna som egentligen innehåller exakt samma material. Byter helst dock, priserna står mest där ifall någon som verkligen vill ha dessa inte har något som de vill göra sig av med!
|
|
|
DoTheMonkey
|
Postat: sön jul 17, 2011 15:38 |
|
|
|
Ingen som är intresserad av ett byte? Byter i stort sett mot vad som helst som jag inte redan har och som faller inom ramen för mitt intresse, dvs, det behöver inte alls vara något speciellt ovanligt.
|
|
|
DoTheMonkey
|
Postat: sön jul 17, 2011 15:38 |
|
|
|
Ingen som är intresserad av ett byte? Byter i stort sett mot vad som helst som jag inte redan har och som faller inom ramen för mitt intresse, dvs, det behöver inte alls vara något speciellt ovanligt.
|
|
|
DoTheMonkey
|
Postat: tis jul 19, 2011 13:46 |
|
|
|
update
|
|
|
DoTheMonkey
|
Postat: fre jul 22, 2011 00:37 |
|
|
|
Update!
|
|
|
DoTheMonkey
|
Postat: mån aug 29, 2011 00:38 |
|
|
|
Lägger till denna till filmerna jag byter bort: (dvs JAG har den, ni kan byta till er  ) Burning Moon (Laser Paradise) Mint Condition OOP
|
|
|
|