Filmer, böcker, tidningar o.s.v.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Arrow till salu? Se hit --->

Inlägg av Alexander »

Jag fick ingen direkt respons i den här Arrow-tråden så låt mig förtydliga litegrann! :D

Födelsedagen nalkas & jag brukar i vanlig ordning få sådär 2000 kronor i present av min mormor och jag funderar därmed smått på shopping :D Men jag letar mest efter något begagnat på ebay (inte hittat någonting som lockar mig extremt mycket).

Jag skulle kunna kolla på de andra stora sidorna (men vilken ska man börja med herregud?!) så jag lägger ut min lilla annons här 8) Då man hört allt möjligt om bolaget så är jag nyfiken på diverse oklippta, restaurerade Arrow-utgåvor (DVD främst, men Bluray kanske kan funka också)

Precis som med bokbox-annonsen är det europeiskt av 70-/80-tal (giallo-området) som är intressant! Som tidigare: Pröjsar via banköverföring, Paypal (eller typ kontanter, om nån nu är i krokarna i Stockholm! :mrgreen: )
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Användarvisningsbild
jolli
Moderator
Moderator

Re: Arrow till salu? Se hit --->

Inlägg av jolli »

Har sett vad du efterfrågar men håller mina Arrow utgåvor för kärt för att sälja av.
Don`t look he`ll see you.
Don`t breathe he`ll hear you.
Don`t move you’r Dead.
Användarvisningsbild
Argento Rules
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Argento Rules »

You got Mail. :ymparty: :ymparty: :ymparty:
There can only be one - Argento Rules
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Alexander »

Och efter en lååång dag (där min inkorg fått agera "sambandscentral"! :lol: ) har du också PM min trevlige herre! :D
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Skriv svar