Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Köpes  ~  Arrow till salu? Se hit --->

InläggPostat: lör mar 06, 2021 11:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
Jag fick ingen direkt respons i den här Arrow-tråden så låt mig förtydliga litegrann! :D

Födelsedagen nalkas & jag brukar i vanlig ordning få sådär 2000 kronor i present av min mormor och jag funderar därmed smått på shopping :D Men jag letar mest efter något begagnat på ebay (inte hittat någonting som lockar mig extremt mycket).

Jag skulle kunna kolla på de andra stora sidorna (men vilken ska man börja med herregud?!) så jag lägger ut min lilla annons här 8) Då man hört allt möjligt om bolaget så är jag nyfiken på diverse oklippta, restaurerade Arrow-utgåvor (DVD främst, men Bluray kanske kan funka också)

Precis som med bokbox-annonsen är det europeiskt av 70-/80-tal (giallo-området) som är intressant! Som tidigare: Pröjsar via banköverföring, Paypal (eller typ kontanter, om nån nu är i krokarna i Stockholm! :mrgreen: )

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Offline Profil
InläggPostat: lör mar 06, 2021 13:02 Svara med citat
AnvändarvisningsbildModeratorModeratorBlev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8772Ort: Borås, Sweden
Har sett vad du efterfrågar men håller mina Arrow utgåvor för kärt för att sälja av.

Offline Profil
InläggPostat: tis mar 09, 2021 13:43 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 7044Ort: Haddonfield
You got Mail. :ymparty: :ymparty: :ymparty:

InläggPostat: tis mar 09, 2021 21:06 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
Och efter en lååång dag (där min inkorg fått agera "sambandscentral"! :lol: ) har du också PM min trevlige herre! :D

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
4 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori