Författare |
Meddelande |
< Köpes ~ Arrow till salu? Se hit ---> |
Alexander
|
Postat: lör mar 06, 2021 11:55 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
|
Jag fick ingen direkt respons i den här Arrow-tråden så låt mig förtydliga litegrann! Födelsedagen nalkas & jag brukar i vanlig ordning få sådär 2000 kronor i present av min mormor och jag funderar därmed smått på shopping  Men jag letar mest efter något begagnat på ebay (inte hittat någonting som lockar mig extremt mycket). Jag skulle kunna kolla på de andra stora sidorna (men vilken ska man börja med herregud?!) så jag lägger ut min lilla annons här  Då man hört allt möjligt om bolaget så är jag nyfiken på diverse oklippta, restaurerade Arrow-utgåvor (DVD främst, men Bluray kanske kan funka också) Precis som med bokbox-annonsen är det europeiskt av 70-/80-tal (giallo-området) som är intressant! Som tidigare: Pröjsar via banköverföring, Paypal (eller typ kontanter, om nån nu är i krokarna i Stockholm!  )
_________________ Banan-avatarer skapar heta debatter Mina filmer
I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots Bruno Mattei
AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin |
|
|
|
jolli
|
Postat: lör mar 06, 2021 13:02 |
|
|
Moderator Blev medlem: tor mar 04, 2004 20:04Inlägg: 8770Ort: Borås, Sweden
|
Har sett vad du efterfrågar men håller mina Arrow utgåvor för kärt för att sälja av.
_________________ Don`t look he`ll see you. Don`t breathe he`ll hear you. Don`t move you’r Dead. |
|
|
|
Argento Rules
|
Postat: tis mar 09, 2021 13:43 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tor jun 07, 2007 14:32Inlägg: 7044Ort: Haddonfield
|
_________________ There can only be one - Argento Rules |
|
|
|
Alexander
|
Postat: tis mar 09, 2021 21:06 |
|
|
King of Splatter Blev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
|
Och efter en lååång dag (där min inkorg fått agera "sambandscentral"!  ) har du också PM min trevlige herre!
_________________ Banan-avatarer skapar heta debatter Mina filmer
I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots Bruno Mattei
AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin |
|
|
|
|
Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
|
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori
|
|