Diskutera t ex tv-program, länktips. filmfestivaler, tidningar och böcker. Samt övriga filmrelaterade diskussioner som inte passar i de olika delforumen. Obs ej off topic.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Monsters of Film 2021

Inlägg av Alexander »

Satt och funderade på om jag inte är lite väl tidig i år, men man ska väl vara ute i god tid heter det? :) Får uppdatera tråden allteftersom när nyheter poppar in!

Om exakt 7 månader (27 september-3 oktober) kör Monsters of Film i Stockholm, för 10e året i rad!

Jag har inte varit en "jättelojal" besökare kanske :oops: (vardagen har kommit i vägen ibland, av olika anledningar) men jag var där första året och 2019 så det känns givet när det är jubileum!

Förra året gick det av stapeln. Även om det (pga det satans Corona, surprise surprise) såklart innebar att visningarna var begränsade till 50 pers per film och rejäl sanering av salongen efter varje visning :(

Hemsidan
Facebook

(Ett visst annat evenemang får ju reklam i varannat hörn härinne & även om det kanske inte går att köpa DVDs/Bluray på plats i huvudstaden så jag tycker Stockholm ska visa att vi också kan när det gäller genrefilm/skräck) :wink: :twisted:
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Användarvisningsbild
Argento Rules
King of Splatter
King of Splatter

Re: Monsters of Film 2021

Inlägg av Argento Rules »

Kommer ytterst tveksamt bli av då det är 8 personer som gäller nu och kommer gälla ett bra tag framöver. :(

Speciellt nu om 1-2 veckor när 3:e vågen kommer.

Det va därför jag planerar att lägga Den Magiska Biodagen först i november för då borde det ha gett med sig.

Men det är det värsta med den här SKIT coronan, man vet INTE ett skit när det är över.

Det är inte ens lönt och spekulera i det. :(

Den som lever får se. :ymparty:
There can only be one - Argento Rules
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Re: Monsters of Film 2021

Inlägg av Alexander »

Den som lever får se ja :-| Tror varken MofF eller något av dina evenemang sitter helt säkert, tror mycket bygger på hur mycket vaccin som kan forslas ut (och i vilken takt man kör på) för som du säger: Man vet inte ett skit när det är över! :(

Annars håller vi tummarna såklart (hoppet är det sista som överger en heter det ju! :ymparty: . Jag gillade det här evenemanget när det gick av stapeln första gången. Hade lite pengar över och sa åt mig själv att jag behövde komma ut lite. Utifall något ändå skulle vända till det bättre så får jag meddela det i den här tråden :)
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Skriv svar