Diskutera butiker som säljer skräckfilmer, böcker, tidningar o.s.v. Tipsa om erbjudanden.
Butcher
Gorehound
Gorehound

Re: eBay

Inlägg av Butcher »

Gött mos! :)
Instagram: tcmcollector
Användarvisningsbild
Alexander
King of Splatter
King of Splatter

Re: eBay

Inlägg av Alexander »

Är det nån mer än jag här inne som har brukat ebay till och från? Såg att det inte var så mycket aktivitet i den här tråden men jag tänkte att kan vi inte tipsa varann om intressanta säljare, bra erbjudanden etc (vi som nu handlar därifrån)

Själv brukar jag (av vana, jag vet att man gör många utländska kap faktiskt :P !) mest handla svenskt och då brukar det bli fysiska butiker (men så måste jag också uppgradera mitt Maestro till Mastercard eller VISA :oops: ) Ebay har varit lite av en "räddare i nöden" (mitt bankkonto är kopplat till mitt PayPal-konto och när 95% av säljarna på den sidan accepterar det som betalningsmedel så kan man inte klaga :D

Har väl bara haft ett bekymmer (det var 2013-14?) när jag köpte Dunyayi kurtaran adam (Turkiska Star-wars) av nån jänkare, i Mississippi. Första gången "försvann" mitt ex oförklarligt utan att han visste varför. Tror att vi löste det genom att han märkte mitt exemplar med "gift" (utan att jag behövde pröjsa för nåt nytt) och sen var det inget tjafs eller nåt 8)
Banan-avatarer skapar heta debatter
Mina filmer

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Skriv svar