Diskutera butiker som säljer skräckfilmer, böcker, tidningar o.s.v. Tipsa om erbjudanden.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Ala
Gore Addict
Gore Addict

Phantasm på DVD/BluRay

Inlägg av Ala »

Jag är på jakt efter en svensk butik, gärna på nätet, där man kan beställa Phantasm-filmerna på DVD eller, allra helst, BluRay. Verkar inte som någon av de "vanliga" har dom. Jag vet inte, de kanske är OOP allihopa. Men tips mottages!
Användarvisningsbild
dechristianize
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Re: Phantasm på DVD/BluRay

Inlägg av dechristianize »

Enligt Prisjakt så kan fjärde delen köpas genom Kvarnvideo. Tredje delen kan köpas genom DVD-shoppen. Andra delen verkar dock vara den som är svårast att få tag på. Då är det bara att köra import själv.
Användarvisningsbild
Ala
Gore Addict
Gore Addict

Inlägg av Ala »

dechristianize skrev:Enligt Prisjakt så kan fjärde delen köpas genom Kvarnvideo. Tredje delen kan köpas genom DVD-shoppen. Andra delen verkar dock vara den som är svårast att få tag på. Då är det bara att köra import själv.

Tack för tipsen :)
Ja, de verkar vara små-kluriga allihopa. Skandal att så pass bra och klassiska filmer inte får en ny, vettig release i Sverige/Europa. En schysst BluRay-box, är det för mycket begärt?
Användarvisningsbild
dechristianize
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av dechristianize »

Ja, Njuta Films borde kanske ta tag i det här och släppa en box!? :)
Användarvisningsbild
Ala
Gore Addict
Gore Addict

Inlägg av Ala »

dechristianize skrev:Ja, Njuta Films borde kanske ta tag i det här och släppa en box!? :)

Håller helt med! Släppen från Njuta Films och Studio S brukar vara riktigt najs.
Användarvisningsbild
Argento Rules
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av Argento Rules »

Jag tror att jag har minst en eller två av delarna att sälja. :)

Jag kan kolla upp vilka jag har i helgen så kan jag PM:a dig på måndag. :ymparty:
There can only be one - Argento Rules
sumer321
Newbie
Newbie

Inlägg av sumer321 »

Har Anchor Bays Phantasm box i mycket gott skick som jag kan tänka mig att släppa till det rätta priset. Det är alltså inte Sphere-boxen utan den med den rörliga framsidan.
Användarvisningsbild
Ala
Gore Addict
Gore Addict

Inlägg av Ala »

sumer321 skrev:Har Anchor Bays Phantasm box i mycket gott skick som jag kan tänka mig att släppa till det rätta priset. Det är alltså inte Sphere-boxen utan den med den rörliga framsidan.

Okej, men visst är det samma material i den som i sphere-boxen?
Nu har jag bara kollat på Discshop, men enligt dom så är det typ samma material i och det som skiljer är att den ena är i formen av en sphere och den andra en vanlig digipack-box.
sumer321
Newbie
Newbie

Inlägg av sumer321 »

Ala skrev:
sumer321 skrev:Har Anchor Bays Phantasm box i mycket gott skick som jag kan tänka mig att släppa till det rätta priset. Det är alltså inte Sphere-boxen utan den med den rörliga framsidan.

Nu har jag bara kollat på Discshop, men enligt dom så är det typ samma material i och det som skiljer är att den ena är i formen av en sphere och den andra en vanlig digipack-box.

Såvitt jag vet är det samma material, en hel del extramaterial på varje skiva plus en extraskiva med massa extramaterial. Tror också bara det är formen som är skillnaden.
Användarvisningsbild
Ala
Gore Addict
Gore Addict

Inlägg av Ala »

sumer321 skrev:
Ala skrev:

Såvitt jag vet är det samma material, en hel del extramaterial på varje skiva plus en extraskiva med massa extramaterial. Tror också bara det är formen som är skillnaden.

Ja, det är så jag också förstått det.
Vad är då "rätt pris"?
Skriv svar