Aktuellt Visningar Forum Kontakt Forumstart
Forumindex
Författare Meddelande

<  Shopping  ~  Laserdisc butik?

InläggPostat: lör aug 11, 2012 16:28 Svara med citat
GorehoundGorehoundBlev medlem: sön jan 27, 2008 21:32Inlägg: 1785Ort: Karlstad
Finns många butiker som kränger dvd och vhs, men finns det någon butik, förutom tradera, ebay, som säljer laserdiscs? Någon som vet eller har nåt tips?

InläggPostat: sön aug 12, 2012 18:44 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: fre feb 11, 2011 19:20Inlägg: 106
Boa har ett par Laserdisc på sin sida vet jag.. men inte så många.

Offline Profil
InläggPostat: sön aug 12, 2012 20:03 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter-o-holicSplatter-o-holicBlev medlem: ons mar 24, 2004 21:49Inlägg: 2157
Boavideo har exakt 8 olika titlar bara ;). Iaf enligt sidan.
Jag tror nog helt seriöst att ebay och tradera är det bästa när det kommer till formatet!

Offline Profil
InläggPostat: lör aug 18, 2012 22:28 Svara med citat
GorehoundGorehoundBlev medlem: sön jan 27, 2008 21:32Inlägg: 1785Ort: Karlstad
Jo, nog är det kanske så. Ebay is da shit :wink:

Någon som vet var man kan köpa plastfickor för LDs? Har fått med några stycken när jag fyndat på ebay, men vettefan var man kan köpa dom :-?

InläggPostat: mån sep 03, 2012 12:55 Svara med citat
AnvändarvisningsbildSplatter fanSplatter fanBlev medlem: ons apr 09, 2008 13:11Inlägg: 127Ort: Floda
Butcher skrev:
Jo, nog är det kanske så. Ebay is da shit :wink:

Någon som vet var man kan köpa plastfickor för LDs? Har fått med några stycken när jag fyndat på ebay, men vettefan var man kan köpa dom :-?

Plastfickor till LP-skivor funkar kanon. Och det borde de ha på de flesta välsorterade skivaffärer (sen är ju iofs frågan var såna finns nånstans nu) som fortfarande säljer LP.

Här i Göteborg borde det åtminstone finnas på Andra Långgatans Skivhandel och Bengans.

Har för mig att http://www.plastfickor.se/ sålde såna också (men de verkar ha stängt nu, tyvärr)

Offline Profil
InläggPostat: ons nov 28, 2012 09:29 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: ons nov 28, 2012 07:01Inlägg: 3
Jo, nog är det kanske så. Ebay is da shit :))

InläggPostat: fre jun 14, 2013 11:58 Svara med citat
AnvändarvisningsbildGoremeisterGoremeisterBlev medlem: sön maj 29, 2005 10:07Inlägg: 3900
Butcher skrev:

Svarar på en urgammal fråga. Plastfickor kan man köpa på skivhögen i stockholm. Antagligen också beställa. http://skivhogen.com/
Dessutom har dom ett mindre utbud av laserdisc.

Offline Profil
InläggPostat: mån jun 24, 2013 22:18 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: tor dec 23, 2004 04:50Inlägg: 4
Laserdiscar finns bara en som gäller och det är wwww.urabanchou.com från japan. Förstaklassig kvalitet, dyr frakt dock.

Offline Profil
InläggPostat: mån apr 14, 2014 14:11 Svara med citat
NewbieNewbieBlev medlem: lör apr 12, 2014 16:17Inlägg: 5
Jag har några laserdiscar om du är intresserad, Kan börja med att lägga in följande titel

Zombi 2 (Zombie): Collector\'s Special (1979) [00LS 15~16]

Offline Profil
InläggPostat: tor jan 07, 2021 17:33 Svara med citat
AnvändarvisningsbildKing of SplatterKing of SplatterBlev medlem: tis mar 23, 2004 11:51Inlägg: 6987Ort: Stockholm
OK det här är ju en ganska gammal tråd, men jag försöker uppdatera då jag för många år sedan inhandlade en LD-spelare via Tradera. Ingen superdyr affär (typ de japanska spelarna som kan gå för mellan 7000-9000, minst utan jag fick nöja mig med en något billigare amerikansk variant som gick på mellan 1500)

Tyvärr har den fått samla damm under många år och inte aktiverats (märkligt jag vet men nån dag ska jag få in den :mrgreen: och då är det ju bra att veta vart det finns ett bra utbud av film etc?)

Intressant med Skivhögen här i stan dock, bara gått förbi där men inte haft tid/intresse att gå in. Kan ju alltid göra ett tappert försök iallafall nån dag?

Eller måste man fortfarande kolla på Ebay, Tradera? :-|

I´ve worked in America, the Americans have no imagination at all. Put ten together and you have a team of idiots
Bruno Mattei

AKA: Allmän sabotör Herr Lejon Stor Orange Kanin
Offline Profil

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter:

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme
Sida 1 av 1
10 inlägg
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster
Sök efter:
Ny tråd  Svara på tråd
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori