Diskutera butiker som säljer skräckfilmer, böcker, tidningar o.s.v. Tipsa om erbjudanden.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Stormbringer
Newbie
Newbie

Dagored Films?

Inlägg av Stormbringer »

Någon som kommer ihåg detta bolaget? De släppte två filmer för ett gäng år sedan (Gang War in Milan och Crimes of the Black Cat). Jag plockade fram Gang War in Milan i helgen och såg den för första gången sedan jag köpte den (när den släpptes).

Lätt schizofrent bolag med riktigt snygga omslag som ser lovande ut - men sedan visar sig kvaliteten på filmerna vara riktigt kassa. Såg att de hade trailers för kommande släpp som bonus material. Någon som vet om de någonsin släppte dessa? Antar med tanke på den kassa kvaliteten på dessa två första släpp så sköt de sig i foten rejält.

På tal om Crimes of the Black Cat, jag har ett svagt minne att jag läste om att Blue Underground skulle släppa denna - men jag har inte sett röken av något släpp. Någon som har koll på vad som hände (eller är det jag som minns fel)?
Silence
Gore Addict
Gore Addict

Re: Dagored Films?

Inlägg av Silence »

Japp, har W Django! (Spaghetti Western) utgiven av Dagored. Jävligt snyggt omslag, men kvaliten är som sagt rätt kass.
Ay Caramba!
Skriv svar