Diskutera butiker som säljer skräckfilmer, böcker, tidningar o.s.v. Tipsa om erbjudanden.
Skriv svar
Claes
Newbie
Newbie

Vart handla billiga koch media dvd;er?

Inlägg av Claes »

Tjena,

Nämnda bolag har ju en hel del intressanta westernfilmer i sin katalog (tänker främst på regnbågskollektionen). Amazon.de saluför ju de flesta av dem, dock är 65-70kr i frakt per dvd lite magstarkt. D&T är en annan återförsäljare, de verkar dock endast ha runt en fjärdedel av titlarna i lager; och erfarenheten säger mig att när en titel inte finns i lager kan de gå lite hur som helst.

Någon som vet någon bättre webbhandel, med bra priser utan hutlösa fraktpriser?
Användarvisningsbild
phantasmagoria
King of Splatter
King of Splatter

Re: Vart handla billiga koch media dvd;er?

Inlägg av phantasmagoria »

http://www.omg-entertainment.nl

Vettiga fraktpriser & rätt snabb leverans! :D
/ Millan

"How do you kill something that's already dead?!"

Stöd WSPA i kampen för bättre djurvälfärd!
WSPA
Claes
Newbie
Newbie

Inlägg av Claes »

Tack för svar. Där var grundpriset dock en hel del dyrare, blir kanske billigast med amazon.de ändå...
Användarvisningsbild
Evil Gus
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Evil Gus »

kollat runt på tyska amazon (tack babelfish) och det verkar som om de ej säljer dvds med rating 18 utanför tyskland. Har jag tolkat det rätt? då kan man ju glömma en del av koch titlarna,surt. Sen en annan sak, hittar ingen information om vad fraktkostnaden blir om man beställer 10 dvds. nån som vet? måste säga att tyska amazon ä rätt värdelös (när de gäller information) jämfört med den engelska.

Finns de föresten nån annanstans man kan köpa koch dvds billigt? kollade runt på ofdb men även med babelfish va den sidan omöjlig att fatta.
"I dont step on toes, i step on necks"- Chuck Norris
Användarvisningsbild
Mutileiphor
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Mutileiphor »

Existerar det något Koch Media-släpp med ENGELSK text? Inte tysk alltså.

Blir besviken när jag ser hur många filmer det finns från bolag som Koch och Mya med italienskt tal, som sedan helt saknar engelsk text.

Synd för de som inte är tysk eller italienare!
Användarvisningsbild
vaultkeeper
King of Splatter
King of Splatter

Inlägg av vaultkeeper »

Evil Gus skrev:kollat runt på tyska amazon (tack babelfish) och det verkar som om de ej säljer dvds med rating 18 utanför tyskland. Har jag tolkat det rätt? då kan man ju glömma en del av koch titlarna,surt. Sen en annan sak, hittar ingen information om vad fraktkostnaden blir om man beställer 10 dvds. nån som vet? måste säga att tyska amazon ä rätt värdelös (när de gäller information) jämfört med den engelska.

Finns de föresten nån annanstans man kan köpa koch dvds billigt? kollade runt på ofdb men även med babelfish va den sidan omöjlig att fatta.
Dom säljer visst det dvdfilmer med 18-årsgräns utanför Tyskland.
Användarvisningsbild
Evil Gus
Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av Evil Gus »

Vault:
Svarar på mitt gamla inlägg; då visste jag det ej men nu vet jag också att de säljer filmer med 18 rating då jag köpt en del kochmedia med 18 rating därifrån. Kan tipsa dig vaultkeeper om ringofilmerna som är fantastiskt bra sw.

Angående kochmedia med eng tal/text som nån frågade om, så är det bara att besöka sw tråden och läsa mina inlägg om detta.
"I dont step on toes, i step on necks"- Chuck Norris
BoydBooker
Newbie
Newbie

Inlägg av BoydBooker »

Splatter-o-holic
Splatter-o-holic

Inlägg av dechristianize »

Någon som fortfarande använde Babelfish!? Jag trodde alla gått över till Google Translate. Testa med det istället, betydligt bättre :)
Användarvisningsbild
Monkey
Splatter fan
Splatter fan

Inlägg av Monkey »

BoydBooker skrev:Finns de föresten nån annanstans man kan köpa koch dvds billigt? kollade runt på ofdb men även med babelfish va den sidan omöjlig att fatta.

Koch DVDs köper man enklast och billigast på amazon.de

Vet man hur engelska Amazon funkar är det inga problem med tyska sidan. Annars så kör man med Chrome och låter browsern översätta.
Skriv svar